Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Ja vi vil prøve på en liten engel til. Kjønn spiller ingen rolle men om jeg kan påvirke litt så tar jeg gjerne imot erfaringer. Det kan være dere ikke har tenkt over det men kanskje dere gjorde noe annet eller spiste annerledes. Hadde sex på eggløsning osv når dere skapte gutten deres. Vi har tre jenter og vi stopper ved 4 uansett kjønn. Så kom igjen damer. Hva er hemmeligheten? 😂 Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Sex ved positiv el test, og et par dager etter Guttesperm er sprintere og jentesperm er utholdende men tregere, var "regelen" jeg leste. Funket 😊👍 Anonymkode: a87d2...76b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Tok du flere el tester så du vet når den ble negativ? Eller bare kjørte du på ved første positive smil? Hadde du sex mange ganger ved positiv el test? Også siste spørsmål hehe holdt mannen din seg en stund før sex? Altså at han ikke hadde hyppige utløsninger før dere prøvde? Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Tror ikke vi gjorde noe forskjellig. 4 jenter og en gutt. Anonymkode: b98dd...47f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Hadde sex tre dager før og helt til tre dager etter ca eggløsning. Sex hver dag... ;-) Anonymkode: 13dd8...018
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har to gutter og en jente. Med første gutten hadde vi sex en eneste gang og det var ca 36 timer etter positiv test. Etter beregning og tegn, helt på tampen av eggløsninga. Hadde prøvd ca ett år på å bli gravide og hadde egentlig ikke tenkt å prøve den mnd, dels pga termin midt i jula og at jeg skulle til legen et par uker etter for å få sjekka om noe var galt siden jeg ikke var blitt gravid. Men det ble altså full klaff, og termin 1. januar, gutten hadde god tid og kom en uke senere. Med jenta hadde vi sex 2 dager før eggløsning. Klaff på første forsøk. Brukte ikke eggløsningstester, men jeg har tydelige tegn på eggløsnig, så er stort sett ikke tvil om når den er. Med gutt nr to er jeg ikke helt sikker på når vi hadde sex i forhold til eggløsning. Hadde en periode med litt vage tegn på eggløsning(hadde en Ma noen mnd tidlige som klussa litt en periode) og brukte ikke eggløsningstester, men tror siste gangen vi hadde sex var dagen før eggløsning. Anonymkode: 8d8cf...3de
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tok du flere el tester så du vet når den ble negativ? Eller bare kjørte du på ved første positive smil? Hadde du sex mange ganger ved positiv el test? Også siste spørsmål hehe holdt mannen din seg en stund før sex? Altså at han ikke hadde hyppige utløsninger før dere prøvde? Anonymkode: c6e6e...ef7 Ja, jeg har så urgm syklus at jeg testet (strimmel) hver dag fra siste mensdag , og når de var på sitt sterkeste hadde vi sex en gang hver dag i tre-fire dager. Han holdt seg ikke og sparte opp før nei. Men begge gangene sørget jeg for orgasme etterpå, for å "hjelpe" spermiene, og lå litt med pute under rompa Anonymkode: a87d2...76b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 Sex mellom par dager før og etter eggløsning. Anonymkode: 66107...0fb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke vi gjorde noe forskjellig. 4 jenter og en gutt. Anonymkode: b98dd...47f Kom gutten som sistemann? Anonymkode: ce05d...51b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Vi planla ikke å bli gavide, men jeg er ganske sikkert på at det var etter el gutten ble unnfanget. Drakk også vin den kvelden. Men tviler på at det hadde noe å si. Anonymkode: a1ebe...941
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 Eg har tre gutar og ei jente. Men trur det der er hipp som happ og tilfeldigheiter, iallefall så kom det både gut og jente sist eg vart gravid😉. Anonymkode: 4370a...048
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Skrevet 29. mai 2017 Så spennende. Jeg venter nå på positiv el test. Imorgen håper jeg. Sistemann er jo bare 9 mnd så håper ikke det har så mye å si. Vi har 3 år mellom de største jentene. Men nå har vi holdt på med barn i 9 år så sistemann må bli en tett en. Ammer to ganger om dagen. Men det er mer slurker. Sånn har det vært lenge. Jeg håper gutten vår sitter denne ganger. Etter 3 jenter så er han veldig ønsket. Så kryss fingrene for oss alle sammen 🙉🙊💙 Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Skrevet 29. mai 2017 Mannen har også holdt seg i 6 dager 😂 Han har store problemer med det. Med jentene har vi hatt ofte sex. Noen ganger flere ganger om dagen så vi prøver motsatt nå. 😃 Anonymkode: c6e6e...ef7
Pobie Skrevet 29. mai 2017 #14 Skrevet 29. mai 2017 Er ikke noe bevis for at the fungerer, men i følge Dr Shettle skal man unngå sex før EL-dagen hvis man vil ha gutt. Da vil det ikke ligge noe jentesæd på vent inni egglederne. Siden guttesæden svømmer raskere, vil de nå frem til egget raskere. Mener også Dr Shettle anbefaler at mannen skal drikke kaffi en times tid før samleie, slik at sæden får ekstra fart på seg. Men det er timingen som er det viktigste.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #15 Skrevet 29. mai 2017 Her hadde vi sex 1 uke Før eggløsning. Kun den ene dagen den mnd så vet at jeg ble gravid da 👍 teoretisk sett skulle det blitt jente men det ble det ikke. Anonymkode: a3bdb...483
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #16 Skrevet 29. mai 2017 På 23.5.2017 den 11.21, Anonym bruker skrev: Sex ved positiv el test, og et par dager etter Guttesperm er sprintere og jentesperm er utholdende men tregere, var "regelen" jeg leste. Funket 😊👍 Anonymkode: a87d2...76b Nå har dette "trikset" funket for andre gang, fant jeg ut i dag 😊💙 Det var utvilsomt gutt i magen nå også. Anonymkode: a87d2...76b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #17 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nå har dette "trikset" funket for andre gang, fant jeg ut i dag 😊💙 Det var utvilsomt gutt i magen nå også. Anonymkode: a87d2...76b Ååh gratulerer såå mye 😊 Håper virkelig jeg for oppleve å få en sønn. Er uansett fornøyd med alle jentene mine. Her venter jeg på positiv el test. Det river fært nå. Så imorgen blir vel dagen. Når i forhold til positivtest hadde dere? Noen timer etter den lyste. Tror min eggløsning blir fort etter 24 timer og ikke 48 timer. 💙 Takk for god respons på tråden min 😊 Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #18 Skrevet 29. mai 2017 Hadde sex på el dagen, fikk gutt. Neste gang ønsket vi jente, hadde sex 3-4 dager før el, fikk jente. Anonymkode: 0cbf3...1ee
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #19 Skrevet 29. mai 2017 Når er eldagen? Er det når testen blir positiv eller litt etter? Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #20 Skrevet 29. mai 2017 Gjorde dere mange ganger på el-dag? Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #21 Skrevet 29. mai 2017 Har tre gutter, de ble laget på eggløsningsdagen, dagen før eggløsning og fire dager før eggløsning. Kan visst ikke lage jente vi 🙄 Anonymkode: 9d8f7...9aa
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #22 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ååh gratulerer såå mye 😊 Håper virkelig jeg for oppleve å få en sønn. Er uansett fornøyd med alle jentene mine. Her venter jeg på positiv el test. Det river fært nå. Så imorgen blir vel dagen. Når i forhold til positivtest hadde dere? Noen timer etter den lyste. Tror min eggløsning blir fort etter 24 timer og ikke 48 timer. 💙 Takk for god respons på tråden min 😊 Anonymkode: c6e6e...ef7 Tusen takk 😊💙 Gutt eller jente, vi hadde vært like fornøyde, prøvde bare å bli gravide vi og hadde tilfeldigvis barnefri helg den helgen 😂🙈👍 hvor lenge etter test var tatt?! Oi, da må jeg tenke. Det er slike billigtester-strimler, og jeg tok/tar de daglig når jeg har vært i prøveperioder. Minnes å ha lest at de bør taes på ettermiddag/kveld, så tror vi prøvde samme kveld eller neste formiddag (fredag/lørdag). Og en gang på søndag. ...så kom "hverdagen", og før jeg viste ordet av det så var det gått to uker og gravitest var positiv ☺️ (Vi var heldige sånn sett denne gangen, sist tok det nesten et år) Anonymkode: a87d2...76b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #23 Skrevet 29. mai 2017 Gutt nr 1: Sex hver dag hele uka u forkant av EL. Gutt nr 2: Ikke planlagt. Hadde sex dagen før EL, og mannen "klarte ikke" hoppe av i svingen 😂 Så gan satt på den ene gangen! Gutt nr 3: Sex 4 dager før EL og dagen før. Nummer 4 er ei jente, og hun er fortsatt i magen 😄 Hadde aldri trodde vi skulle få til det. Vi gjorde ikke noe spesielt denne gangen. Men, kjempe gøy etter 3 gutter. Anonymkode: 09b10...252
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #24 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gutt nr 1: Sex hver dag hele uka u forkant av EL. Gutt nr 2: Ikke planlagt. Hadde sex dagen før EL, og mannen "klarte ikke" hoppe av i svingen 😂 Så gan satt på den ene gangen! Gutt nr 3: Sex 4 dager før EL og dagen før. Nummer 4 er ei jente, og hun er fortsatt i magen 😄 Hadde aldri trodde vi skulle få til det. Vi gjorde ikke noe spesielt denne gangen. Men, kjempe gøy etter 3 gutter. Anonymkode: 09b10...252 Åå såå fin historie 😊 Det er Såå herlig med jenter. Gled deg. 💜 Anonymkode: c6e6e...ef7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #25 Skrevet 29. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk 😊💙 Gutt eller jente, vi hadde vært like fornøyde, prøvde bare å bli gravide vi og hadde tilfeldigvis barnefri helg den helgen 😂🙈👍 hvor lenge etter test var tatt?! Oi, da må jeg tenke. Det er slike billigtester-strimler, og jeg tok/tar de daglig når jeg har vært i prøveperioder. Minnes å ha lest at de bør taes på ettermiddag/kveld, så tror vi prøvde samme kveld eller neste formiddag (fredag/lørdag). Og en gang på søndag. ...så kom "hverdagen", og før jeg viste ordet av det så var det gått to uker og gravitest var positiv ☺️ (Vi var heldige sånn sett denne gangen, sist tok det nesten et år) Anonymkode: a87d2...76b Hehe 😂 Ja der ser man 😁 Anonymkode: c6e6e...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå