Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Noen som har Fitbit Alta HR? Hva synes du om den? Vil du anbefale den? Anonymkode: 6f63f...7cb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Jeg hadde fitbit før men har gått over til polar m400 sin klokke. Da får du skritt teller, varsel når du har sittet for lenge stille, mer nøyaktig GPS I forhold til fitbit, pulsmåler ++ vil heller velge den i forhold til fitbit når du allikavel skal ut med en del penger. Anonymkode: f353d...82c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Fitbit Alta HR har skritteller, varsel når man har sittet for lenge og pulsmåler – men den har ikke GPS. Polar M400 ser ut som den har veldig mange fine funksjoner, og den er kåret til best i test innenfor sitt prissegment – men den er så stor! Jeg vil ikke ha pulsklokke, men aktivitetsarmbånd. Derfor tenkte jeg akkurat denne nye Fitbiten så så riktig ut. Anonymkode: 6f63f...7cb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Var derfor jeg også kjøpte fitbit til å begynne med for syntes klokken virket så stor. Men da fitbit armbåndet gikk i stykker valgte jeg polar sin. Jeg er mye mer fornøyd med den og den føles ikke så stor som jeg hadde trodd den ville. Går ann å prøve begge deler på hånden før du kjøper en. Anonymkode: f353d...82c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Ja, godt tips, det skal jeg gjøre. Men vi har ganske streng dresscode på jobben, og den Polar-klokka ser ikke riktig ut sammen med drakt. Anonymkode: 6f63f...7cb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Da er det litt verre men du kan jo prøve begge på å se 😉 Anonymkode: f353d...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå