Gå til innhold

Hvilken trampoline for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe trampoline. Hvilken har dere? Er jo en jungel...

Anonymkode: cd997...c10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å kjøpe kvalitet og valget sto mellom Berg eller Jumpking. Endte med Berg fordi det var tilbud på den. 

Skrevet

Vi har Berg,  super fornøyd 

Anonymkode: 2d417...263

Skrevet

Coop obs. 

Anonymkode: 5ef8e...684

Skrevet

Vi kjøpte nettopp en pent brukt ProFlyer (fra Coop tror jeg), til 500 kr via FB kjøpe-selge side. Ungene hopper og koser seg, har ikke fått noen klager hittil😄 Liker at sikkerhetsnettet sitter stramt og godt, på innsiden av ringen og med god glidelås-åpning. 

Anonymkode: bc945...2a5

Skrevet

Aner ikke hva vi hadde, men det vi har funnet ut er at stor er det viktigste. Naboen har en halvstor en og der ender 5åringen ofte i nettet når hun skal gjøre noe. Min datter som er barnevakt for henne sier det ser farlig ut når hun kan sorette så mye rundt på den. Selv med nett, så blir det fort litt for smått når ungene begynner å bli veldig aktive. Ser den andre naboen min akkurat har fått også, denne er helle ikke så stor. Hører foreldrene angrer alt, for de syns nemlig det er veldig gøy å hoppe men den er for liten for at de kan gjøre noe me enn å hoppe opp og ned. 

Vi må kjøpe ny nå, hatt vår i mange år og noen fjerer har forsvunnet i løpet av vinteren (ligger sikkert ett elle annet sted, men greit med utskiftning tror jeg. For den blir sp mye brukt, og nå er ungene store slik at det er greit alt er skikkelig igjen.) Den forrige tror jeg vi kjøpte på jysk eller noe lignende, den har vært overraskende bra. Vi trodde nemlig den bare skulle være noen få år siden ungene var så store, men den har blitt brukt mer enn noen gang. Nå klager ungene på at vi må få trampoline igjen, og nå drar de "barnebarn" kortet. Det går ikke ann å ikke ha trampoline når vi har barenbarn sier de, for de må leke med hun på den. Tror nok det blir en ny billig, men som ser ut som har litt kvalitet. Den vi hadde nå var veldig grei, ikke for dyr men heller ikke den billigste. Tror de hadde to varianter når vi kjøpte. 

Anonymkode: f2a04...22f

Skrevet

Kjøpte Berg favorit for en uke siden.

gikk for kvalitet over pris :)

Skrevet

North, en stor oval en. Superfornøyd! 

Anonymkode: 3cd45...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...