Gå til innhold

Når starter dere med graviditetstestingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 13 dpo. Hvor tidlig pleier dere å starte med testinga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen etter forventet mens, om den ikke har kommet 

Har tatt fem tester i mitt liv, har vært gravid fire ganger 

Jeg skjønner ikke poenget med å bruke masse penger på tester før forventet mens... 

Anonymkode: fb28c...377

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dagen etter forventet mens, om den ikke har kommet 

Har tatt fem tester i mitt liv, har vært gravid fire ganger 

Jeg skjønner ikke poenget med å bruke masse penger på tester før forventet mens... 

Anonymkode: fb28c...377

Forsåvidt enig i at det er unødvendig å bruke masse tester/penger på det. Men når en har såå lyst å bli gravid, så blir det til at en kanskje tester litt (for) tildig.

Jeg har ganske uregelmessig mens, men tok el-test for første gang denne mnden. Så kan vel forvente at mens skal komme i morgen?

Endret av Solstråle92
Skrevet

Starter et par dager før ikm. 4pp nå. Og måtte gnu meg i øynene når jeg så denne i dag. To dager til ikm 

IMG_6922.JPG

Anonymkode: 7ea01...fe7

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Starter et par dager før ikm. 4pp nå. Og måtte gnu meg i øynene når jeg så denne i dag. To dager til ikm 

IMG_6922.JPG

Ååh, så spennende!!!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

IMG_6922.JPG

Kanskje jeg skal våge å teste i morgen - 14 dpo?

Skrevet
5 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Kanskje jeg skal våge å teste i morgen - 14 dpo?

Kjør på 😉 Bare husk at vi vet aldri når egget fester seg. Så mange tester sent positivt. Jeg testet med cb early. Anbefales. 

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente... Testet nettopp med cb til sin test og fikk "not pregnant". 

Men for å holde håpe oppe - kan det hende jeg test for tidlig (13 dpo)? Og kan det være fordi det er på ettermiddagen?

Skrevet
2 timer siden, Solstråle92 skrev:

Jeg klarte ikke å vente... Testet nettopp med cb til sin test og fikk "not pregnant". 

Men for å holde håpe oppe - kan det hende jeg test for tidlig (13 dpo)? Og kan det være fordi det er på ettermiddagen?

Digitale tester krever dobbelt så mye ml/ul. Jeg testere tatovør på digital og positivvanlig

Skrevet
34 minutter siden, mispire skrev:

Digitale tester krever dobbelt så mye ml/ul. Jeg testere tatovør på digital og positivvanlig

Merkelig  autocorrect her men.. 😂😂 jeg testet negatic på digital og positiv på vanlig cb skulle d stå

Skrevet
1 time siden, mispire skrev:

Merkelig  autocorrect her men.. 😂😂 jeg testet negatic på digital og positiv på vanlig cb skulle d stå

Hehe, jeg klarte å gjette meg til at det var det du mente. Jeg test med negativt på den digitale i dag. Håper at det fortsatt er sjanse for at jeg kan være gravid. 

Skrevet
23 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Hehe, jeg klarte å gjette meg til at det var det du mente. Jeg test med negativt på den digitale i dag. Håper at det fortsatt er sjanse for at jeg kan være gravid. 

Det for tidlig å miste håpet. Jeg ble kjempeskuffet. Kjøpte en vanlig og dagen endte i lykke. ❤️

Skrevet

Jeg har tatt én test i hele mitt liv, og har ett barn. Ventet ca. én uke over forventet mens, for å ikke kaste bort en test. :) Så vi er forskjellige! Jeg har verken råd eller lyst til å drive å teste så mye. Tror det skaper mer stress enn nødvendig.

Anonymkode: 85225...4e3

Skrevet

Tester om jeg blir morgenkvalm. Ingen grunn til å styre med det tidligere.

Anonymkode: 9f7af...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...