Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Frokost: 1 grovskive med salami, agurk. 1 grovt knekkebrød med ost, agurk og paprika. lunsj: 2 grove knekkebrød med skinke, litt majones, agurk og tomat. mellommåltid: 1 banan. middag: steikt torsk med ris og grønnsaker. kvelds: salat med skinke. drikker kun vann og kaffi😏 er 97 kilo og 178 høy. er stort sett i aktivitet hele dagen men enten husarbeid elle jobb. har 3 unger også. Anonymkode: 32a2c...e4f
mipsmaster Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Selv de magre variantene av ost og salami har mer fett enn f.eks kokt skinke. 37% fett i en vanlig ost. Majones går i søpla dersom man er på slankern. Alle monner drar. Ok med ris, men porsjonsstørrelse. Les næringsinnhold på ALT du kjøper. Slitsomt i starten, men man får et mer bevisst forhold til hva man putter i seg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 ja skal kutte ut salami og vanlig ost😑 Anonymkode: 32a2c...e4f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Jeg hadde lagt på meg av det kostholdet fordi det har for mye karbohydrater, men mulig det passer for deg. Bare husk at du uansett trenger gode fettkilder, de vil stabilisere blodsukkeret ditt og også motvirke søtsug. Anonymkode: 3b619...c0d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Ville droppet salami, ost og majones Pass på hva du steker fisken i, både smør og olje har mye kalorier. Anonymkode: 143c3...839
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 kan noen komme med tips til hva jeg kan spise da? plis. som ikke er masse fett eller karbo?? Anonymkode: 32a2c...e4f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 Kutt salami, ost og majones. Og det er jo veldig avhengig av hva som er i den salaten din da... Knekkebrød med bare tomat og agurk er kjempegodt. Ev skinke, men ikke salami. Anonymkode: 7510b...ad0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: kan noen komme med tips til hva jeg kan spise da? plis. som ikke er masse fett eller karbo?? Anonymkode: 32a2c...e4f Gå inn på nettsiden til Grethe roede og se på oppskriftene. Der ligger det masse forslag til frokost, lunsj og middag Anonymkode: 143c3...839
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: kan noen komme med tips til hva jeg kan spise da? plis. som ikke er masse fett eller karbo?? Anonymkode: 32a2c...e4f Du må først og fremst skaffe deg mer kunnskap om kosthold, HI. Skal du slanke deg må du enten gå for lavkalori, eller for lavkarbo. Hva som fungerer best for deg og din kropp kan ingen av oss vite. Men uansett er det aller beste at du finner et kosthold som du kan holde også etter vektnedgangen, og da er ofte en eller annen form for grovkarbo noe som fungerer for de fleste. Anonymkode: 3b619...c0d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #10 Skrevet 22. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Frokost: 1 grovskive med salami, agurk. 1 grovt knekkebrød med ost, agurk og paprika. lunsj: 2 grove knekkebrød med skinke, litt majones, agurk og tomat. mellommåltid: 1 banan. middag: steikt torsk med ris og grønnsaker. kvelds: salat med skinke. drikker kun vann og kaffi😏 er 97 kilo og 178 høy. er stort sett i aktivitet hele dagen men enten husarbeid elle jobb. har 3 unger også. Anonymkode: 32a2c...e4f Har du prøvd lifesum appen? Grådig grei Anonymkode: 884fd...3c2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #11 Skrevet 22. mai 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: kan noen komme med tips til hva jeg kan spise da? plis. som ikke er masse fett eller karbo?? Anonymkode: 32a2c...e4f Ikke kutt både fett og karbohydrater, det blir det fort problemer av Anonymkode: c6158...1ea
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #12 Skrevet 22. mai 2017 Altså, uten å vite noe om mengder blir det ren bingo. Du må gjøre innsatsen selv - sjekke mengder, lese på pakker, gjøre overslag over kaloriinntak (hvis du velger å telle kalorier). 1 ss med ekte majones er rundt 150 kalorier feks. Hvis du skal gå ned og holde deg der er du nødt til å gjøre jobben selv, du kan ikke basere deg på andre. Anonymkode: 62944...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå