Marriet Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Jeg skal sende en pakke til en venn som bor i utlandet. På andre siden av jorden faktisk. Jeg står litt fast mtp hva jeg skal putte oppi. Jeg vil at det skal være en del overraskelsesmomenter, fargerikt og ikke hinsides dyrt. Har dere ideer? Foreløpig har jeg tenkt; Ullsokker Noen magasiner Et par flaxlodd En plate Freia melkesjokolade Jeg vil helst ikke sende så mye matvarer eller organisk materiale da de er veldig strenge i tollen. Jeg har egentlig ikke peiling på sånne regler, men ser hvert fall for meg at planter og frø er no go 😂
It's all about me Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Brunost og ostehøvel Fidget Spinner https://www.comfyballs.no/ Seigmenn Flagg Lykketroll Drikkeflaske og istepulver
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Kjøp det Homer Simpson kjøpte i Tijuana Tequila Fyrverkeri Kondomer Partyjatt Anonymkode: 58319...e38
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Min familie i Australia blir alltid glade for melkesjokolade, kvik-lunsj, ting med det norske flagget på, strikkende luer og votter, nylonvask, grønnsåpe og troll 😊 Anonymkode: d04bb...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå