Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en vare så snill og hjelpe meg med dette oppgave?:

Bruk informasjonen nedenfor og sett opp et tilbudsbrev. Brevet skal sendes kundene under. Bruk flettemetoden. (Husk at du skal sende inn en fil med brev med flettekoder, en fil med datakilden og en fil med de ferdige flettede brevene). Bruk NS 4129.

Tilbud på Ergo Line produkter.

Vi viser til hyggelig telefonsamtale og har gleden av å oversende en oversikt over noen av våre produkter.

(Bruk tabell-funksjonen i tekstbehandlingssystemet for å sette opp informasjonen under)

Produktoversikt

Pris per stykk   Materiale

Ergo line kabelkurv                   245                  Plast                Fås i fargene sort og grå,

325                  Aluminium        romslig og avtagbar

Ergo line PC-oppheng              150                  Stål                  Passer nesten alle typer PC

og bordløsninger.

Livstidsgaranti

Ergo line stolunderlag               950                  Co-polyester

Ergo line underarmsstøtte         1 250                Myk og behagelig         Livstidsgaranti. Fås i

polyester                      fargene sort, grå og sølv.

Prisene er eksklusive merverdiavgift, betalingsbetingelser pr 14 dager, leveringsbetingelser fritt levert. Ved bestilling innen en uke vil leveransedatoen være tre uker fra i dag (bruk datoangivelse). Vi håper tilbudet er av interesse og ser frem til å motta Deres bestilling. Skriv under med ditt navn og tittel salgssekretær

Sendes til følgende:

Helsetjenesten AS, Holmen 34, 3038 Drammen

Bedriftshelsetjenesten, Kirkegata 3, 3016 Drammen

Laagen Bedriftshelsetjeneste AS, Vangen 13, 3611 Kongsberg

Helse- og miljøsenteret AS, Solbergveien 16, 3056 Solbergelva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager altså. Du må gjøre oppgavene (eller hjemmeeksamen) selv. 

Anonymkode: be5ca...6a1

Skrevet

What?? er dette oppgave/eksamen til helsesekretær?? Godt jeg var ferdig utdannet for endel år siden.

Lykke til!

Anonymkode: e00e6...d5f

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

What?? er dette oppgave/eksamen til helsesekretær?? Godt jeg var ferdig utdannet for endel år siden.

Lykke til!

Seriøst? Du synes en oppgave hvor man skal sette opp et helt standard flettebrev i Word, og sette inn en helt standard word-tabell (ikke en gang lime inn en tabell fra excel), er vanskelig? 

Grunnleggende kunnskap om bruk av Officepakken burde være standard for enhver sekretær uansett bransje. 

Men annen sak er jo at fletting av brev i Word er noe en helsesekretær stort sett aldri får bruk for, da man bruker Dips (eller annet pasientadm. program) til å sende ut brev. Jeg har dog faktisk gjort det noen ganger i min 20 år lange karriere som helsesekretær/lederassistent/kontorleder. 

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Du synes en oppgave hvor man skal sette opp et helt standard flettebrev i Word, og sette inn en helt standard word-tabell (ikke en gang lime inn en tabell fra excel), er vanskelig? 

Grunnleggende kunnskap om bruk av Officepakken burde være standard for enhver sekretær uansett bransje. 

Men annen sak er jo at fletting av brev i Word er noe en helsesekretær stort sett aldri får bruk for, da man bruker Dips (eller annet pasientadm. program) til å sende ut brev. Jeg har dog faktisk gjort det noen ganger i min 20 år lange karriere som helsesekretær/lederassistent/kontorleder. 

Nei, men jeg er overrasket over at dette er en av oppgavene. Hadde overhodet ingenting slik da jeg tok utdannelsen, ei heller har jeg hatt bruk for det i mine år på legekontor. Nå jobber jeg som lederstøtte på en døgnbemannet enhet og har på disse 7 årene heller ikke fått bruk for det. 
Jeg kan ikke excel da, men har likevel kun 6'ere fra da jeg gikk helsesekretær. Bruker det fint lite i jobben nå og, heldigvis :)

Dips er topp på fletting, forørvrig. Tidligere programmer jeg har brukt, not so much.

• 3 år senere...
Skrevet

Fant noen åssen man løser dette? Står fast på det idag jeg og. Går privatist 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...