Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Vært hos fastlege og øre nese hals-lege. Ble satt på allerginesespray (gått på den i 3 måneder) og fikk beskjed om at etter to måneder skulle jeg merke en vesentlig forbedring. Men det hjelper ikke! Ikke det spor. Sliter med gult, tykt snørr/slim. Renner hele dagen. Uansett hva jeg gjør. Noe opphold ved bruk av Otrivin plus (?), men da begynner jeg å blø neseblod istedet... Det lukter vondt av meg pga denne betennelsen. Øre nese hals-legen så oppi nesa mi osv, og konkluderte med at det ikke er noe galt. Men det er jo noe galt Det hemmer meg sosialt, trekker meg unna folk. Er veldig isolert. Orker ikke mer Anonymkode: 72046...651
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Huff, stakkars deg.. Er du sikker på du ikke tror det er verre enn det er? Håpa iaf det Hvis ikke dra til legen på nytt. Ikke gi deg Anonymkode: 50337...6f9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff, stakkars deg.. Er du sikker på du ikke tror det er verre enn det er? Håpa iaf det Hvis ikke dra til legen på nytt. Ikke gi deg Anonymkode: 50337...6f9 Nei, det er dessverre sånn. Lukter betennelse lang vei! Må vel til legen på nytt, ja, men har vært der så mye for så mye annet så kvier meg. Har blitt "den som alltid er hos legen", om du skjønner Og så sier de: "Jeg ser du har vært mange steder, vet ikke helt hva mer vi kan gjøre". De kan ikke la en person gå rundt sånn i hvert fall Anonymkode: 72046...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå