246810 Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg og min samboer har hatt noen krangler oppover årene... der han tydlig behandler meg respektløs.. jeg har sagt tydlig fra til han at jeg ikke tålorerer dette.. men det forsetter bare.. jeg har nok godtatt mer en hva jeg hadde gjort om her ikke var barn.. Men når vedkommende som skal være din livsledtaker kaller deg noe slik som HURPE forann ungene og at du er feit.. er dette neo dere gidder å finne dere i???
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Det er veldig respektløst. Hadde krevd parterapi. Eller familieveiledning. Hvis ikke han vil, ville jeg vurdert andre ting. Kanskje bo fra hverandre for en periode, se hva som skjer? Anonymkode: 2ba91...641
246810 Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er veldig respektløst. Hadde krevd parterapi. Eller familieveiledning. Hvis ikke han vil, ville jeg vurdert andre ting. Kanskje bo fra hverandre for en periode, se hva som skjer? Anonymkode: 2ba91...641 Takk for svar... vi har en økonomisk sit.. som gjør brudd vanskelig.. men jeg kjenner at det er ennå vanskligere å sitt i et slikt forhold..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Dette er helt uakseptabelt. Ikke tål det! Anonymkode: f2286...057
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Man skal ikke "finne seg i" noe som helst. En partner skal være en som gir deg glede og gode følelser, ikke en som tapper deg for energi og humør. Anonymkode: a5a8a...f32
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 Dersom du økonomisk ikke klarer deg alene så må du vel finne deg i det. Anonymkode: fb3ad...ec6
Luksusdyret Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dersom du økonomisk ikke klarer deg alene så må du vel finne deg i det. Anonymkode: fb3ad...ec6 Nå er det ikke akkurat slik at man i Norge blir satt på gata hvis man må skilles. Så det med økonomi er ikke unnskyldning for å bli i destruktivt forhold og la seg ødelegge.
Iiiiik Skrevet 24. mai 2017 #8 Skrevet 24. mai 2017 Det er nokså utenkelig for meg at jeg skulle vært i et langvarig forhold med en mann med så dårlige problemløsningsevner. Hvis jeg hadde vært det, hadde den manglende evnen til å snakke om vansker vært av større betydning enn det at han i frustrasjon kaller deg hurpe. Og så er det jo også sånn at veldig få skårer 10 på alle sentrale skalaer. Hvis han ellers var en fin fyr som jeg delte oppgaver greit med, som ivaretok barna bra, som elsket meg, som bidro økonomisk - så ville ikke dette i seg selv vært nok til brudd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2017 #9 Skrevet 24. mai 2017 Om dere ikke har forsøkt det - familievernkontoret så fort som mulig! Ring i dag og begynn å ta tak i livet ditt! Anonymkode: 298a8...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå