Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år. Vi har aldri klart å "fullføre" ett samleie, fordi han ikke klarer å komme med vanlig penetrering. Dette er tungt for både han og meg, men han har aldri klart det med noen. Jeg stresser ikke mye over det, jeg tror at det på ett eller annet tidspunkt vil ordne seg. Bare så det ikke blir misforstått, han må runke seg i mål. Vel, nå har vi prøvd å få barn i noen mnd, uten hell. Jeg er ganske overvektig og tror det har noe med saken å gjøre, har ett barn fra før med en annen mann. Det barnet har begynt å bli stort og jeg stresser med dette. Jeg vil gi barnet mitt ett søsken, og skjønner ikke hvordan det skal gå. Det vi tidligere har gjort, er at han har runket og så sprutet inni meg. Men nå leser jeg at stress osv kan være grunn til at man ikke blir gravide, og at man må prøve å slappe av. Men hvordan i huleste skal jeg klare det, når det må planlegges så nøye som dette? Vi kan liksom ikke bli gravide ved en vanlig kjappis, han kommer bare inni meg på dagene rundt eggløsning. Ellers orker vi ikke styre med det, da har vi god sex som vanlig også gjør han seg ferdig. Det å bli gravid virker så uoppnåelig for meg, det er kjempetungt! Jeg kjenner på ett konstant savn og får nesten en panikkfølelse på hele greia. Hvordan skal jeg klare å la kroppen slappe av nok, til at vi faktisk kan bli gravide? Anonymkode: e6652...482
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Ejakulasjon i beger og inseminasjon med plastsprøyte. Anonymkode: 1e493...3ec
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Du må ta tak i din del, som er kosthold, aktivitet og vektnedgang. Det kan du starte med i dag. Ellers foreslår jeg at dere går til sexolog, der kan dere nok få gode tips. Hvis han har onanert mye så kan det være han trenger en periode uten å onanere, for at penis igjen skal bli sensibel nok til at han kan komme inni deg. Ellers er det nr. to sier en mulighet. Anonymkode: ab154...e85
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Altså, jeg tror det med stress overdrives veldig. Folk blir gravide med IVF stadig vekk, og det finnes vel knapt en mer stressende måte å gjøre det på. Anonymkode: de60f...821
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Vi har slitt med det samme, og her fikk vi god hjelp hos legen. Det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom onani og manglende utløsning. Vi har tross dette greid å bli gravid, og er nå i uke 25 med nr. 2. Lykke til!😀 Anonymkode: e2f3d...7e1
mipsmaster Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 Snakk med fastlegen. Inseminasjon kan være en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå