Gå til innhold

Dere med steriliserte menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventet de 3 mnd før de leverte prøve for å sjekke at de var blitt sterile, eller leverte de prøve etter ca 20 tømminger? 

Anonymkode: fb448...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel rundt 3 mnd tror jeg.

Skrevet
4 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev:

Var vel rundt 3 mnd tror jeg.

Takk for svar.

Han har langt å reise for å levere prøven, så er vel best å vente 3 mnd.

hi

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Noen leverer etter 3 mnd og noen etter 20-30 tømming.  Noen jeg kjenner har fortatt ikke levert etter 6 mnd. Og noen andre igjen, måtte opereres på nytt da det fortsatt var spermier der. Det er jo bare å gjøre som dere har fått beskjed om 😊 Det er jo samme praksis overalt.

Anonymkode: a8b49...e52

Skrevet

Han leverte etter ca 20 tømminger, var vel ca 1,5 eller 2 mnd tror jeg. Resultatet var som ønsket, altså ingen svømmere igjen.

Anonymkode: 6de65...2ae

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen leverer etter 3 mnd og noen etter 20-30 tømming.  Noen jeg kjenner har fortatt ikke levert etter 6 mnd. Og noen andre igjen, måtte opereres på nytt da det fortsatt var spermier der. Det er jo bare å gjøre som dere har fått beskjed om 😊 Det er jo samme praksis overalt.

Anonymkode: a8b49...e52

Hehe, ja jeg vet..Han fikk beskjed om 3 mnd el 20 tømminger, så derfor greit å høre andres erfaringer. 

hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han leverte etter ca 20 tømminger, var vel ca 1,5 eller 2 mnd tror jeg. Resultatet var som ønsket, altså ingen svømmere igjen.

Anonymkode: 6de65...2ae

Takk for svar. Det har gått ca 2 mnd og ca 20 tømminger. Derfor han lurer på å reise og levere prøve nå, eller vente til etter 3 mnd. Er som sagt lang reisevei, så dumt med bomtur.

hi

Skrevet

Min har ikke testet seg i ettertid (sløv/lat??).  Gikk drøye seks mnd fra han steriliserte seg til jeg fjernet spiralen. Jeg er ikke kjempebekymret i grunn. Hadde jeg vært det hadde han pent måttet ta en sjekk for å sjekke ståa :)

Anonymkode: 86cb1...3e2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min har ikke testet seg i ettertid (sløv/lat??).  Gikk drøye seks mnd fra han steriliserte seg til jeg fjernet spiralen. Jeg er ikke kjempebekymret i grunn. Hadde jeg vært det hadde han pent måttet ta en sjekk for å sjekke ståa :)

Anonymkode: 86cb1...3e2

Men da er du ikke så redd for å bli gravid?

Skrevet

20 tømminger eller 3 mnd?

Har folk seg/runker så sjelden? 

Anonymkode: 4a78b...423

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

20 tømminger eller 3 mnd?

Har folk seg/runker så sjelden? 

Anonymkode: 4a78b...423

Nå er det vel flest godt voksne menn som steriliserer seg, så tror ikke at sex nesten et par ganger i uka er så uvanlig akkurat...?

Skrevet

Min mann har ikke sjekket seg. Han steriliserte seg for 3 år siden og jeg blir gravid bare han tar av seg buksa, så vil tippe at det er tomt der!

Anonymkode: 09ca3...0be

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min mann har ikke sjekket seg. Han steriliserte seg for 3 år siden og jeg blir gravid bare han tar av seg buksa, så vil tippe at det er tomt der!

Hvorfor ikke gidde sjekke seg? Da kan dere ikke være redde for å bi gravide.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke gidde sjekke seg? Da kan dere ikke være redde for å bi gravide.

Fordi han glemte det/gadd ikke/sett inn det som passer. Som sagt er det 3 år siden og jeg er ikke gravid enda, så da blir jeg det ikke heller. Med mindre de gror sammen på finurlig vis, og da hjelper det uansett ikke at han ikke sjekket seg for 2.5 år siden

Skrevet

Min testet seg aldri. Var ikke så mange tømmingene han hadde eller, før det var "tut og kjør". 4 år siden han gjorde  det nå, så regner med han er steril ;)

Anonymkode: c6b8a...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...