Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Noen bivirkninger? Isåfall, når kom de? Anonymkode: e1758...4f2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Tatt Lamictal i seks år, uten en eneste bivirkning =) Anonymkode: d41e9...75c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Jeg ble veldig søvnig av dem. Tok dem i tillegg til antidepressiva. Følte jeg gikk rundt og gjespet hele tiden. Kviknet til igjen da jeg sluttet. Mulig jeg ikke gikk lenge nok på dem til at bivirkningene ga seg. Anonymkode: b8b96...f7d
Roheryn Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Tatt det i drøyt ti år, ikke en eneste bivirkning. Prøvde diverse andre epilepsimedisiner før det, og ble trøtt i større og mindre grad av samtlige. Men det er viktig å følge opp- og nedtrappingsplan ved start og slutt, ellers kan du lett gå på en smell i følge legen min.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Gikk på det i 3 år. Hadde en del bivirkninger, men god virkning som gjorde at det var verdt det den perioden jeg var syk. Fikk restless legs, søvnproblemer, var alltid utslitt. Men doseringen min var nok lenge for høy også. Anonymkode: 5ae6a...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå