Gå til innhold

Kolonial.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker kolonial.no og handle fra. Har prøvd å lage en liste nå vet ikke om jeg synes det er greit synes jeg har brukt lang tid på å finne ting også mangler de mye av det jeg vil ha. 

Blir det noe billigere enn å dra på butikken i det lengste. Er ganske flink til å kunne kjøpe det jeg trenger.

Anonymkode: 7d8b5...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigere i butikk, så for oss handler det om å slippe å bruke tid på å handle.

så bruker det ikke hver uke, men av og til. Feks fint når jeg er alene med barn noen dager og ikke gidder å ta med barnet på butikken. Eller når bilen var på rep feks.

Anonymkode: a40bf...cef

Skrevet

Jeg handler der når as tidsklemma er alt for stram. Synes det er helt ok å bruke av og til, appen har også gode middagstips som ungene pleier å krysse av. Handler ellers på lokale Rema, veldig fin og stor butikk. 

Skrevet

Elsker den! Mannen og jeg bruker å ligge på hver vår sofa søndag kveld og handle sammen 😂 for oss er det fint pga tiden . Og jeg syns det er enklere å finne nye retter når man ikke stresser rundt på butikken 

Anonymkode: 110d9...5c0

Skrevet

Vi handler kun fra Kolonial. Det tar litt tid første gangen, men de fleste handler jo mye av det samme fra uke til uke, så det går mye fortere neste gang man skal handle. Vi bruker også middagsfunksjonen, man bare krysser av hvilke middager man vil lage og så legger alle ingrediensene seg i handlekurven.

Anonymkode: 470ca...c84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...