Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Biologi og hormoner. Menn er som okser - de vil rett og slett ha ny ku. Dette biologiske fenomenet får du bekreftet hvis du forsker på dyrerikets parringsritualer: Hanndyrene skyr ingen midler for å få nye hunndyr på kroken. Og de går til de ytterste anstrengelser for å klare akkurat det: Å erobre en ny hunn. Det betyr at den hunnen de allerede har bedekket ikke lenger fanger deres interesse. Anonymkode: cfa52...4f7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Mangel på søvn, tid og sted Anonymkode: 98a81...7f6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Fordi vi kvinner ikke har samme behov som menn. Anonymkode: b2125...b1d
oslofrk Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 - og fordi menn ikke har samme behov som kvinner!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi vi kvinner ikke har samme behov som menn. Anonymkode: b2125...b1d Vel. Klisjeenes tid er forbi. Jeg fikk ikke nok i mitt forhold med eksen. Endte med å måtte gå. Anonymkode: cfa52...4f7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 Vet ikke. Har opplevd det to ganger, og denne gangen sa mannen at han ikke ønsket å ha mer sex, etter 3 år med slit og mas fra min side, og sex rundt 4-5 ganger i året. Jeg er normalt slank, attraktiv ung dame som kler seg fint, sminker seg og dusjer hver dag. Skulle ha gitt mye for å finne ut hvorfor det er slik. Ikke vil han ha "ny ku" heller. Da jeg foreslo åpent forhold, sa han at han ikke ønsket det. Anonymkode: fc853...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå