Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg må bare høre, hvordan ville dere ha løst problemet der du selv er syk og er aleneforsørger med barn på dager som 17. mai? Her ble tog, tivoli og andre turer ut droppet pga jeg lå syk. Er bare nysgjerrig på hvordan andre løser slike problemer Anonymkode: ff43a...68a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Da skulle jeg ha vært så syk at jeg ikke klarte å reise meg hvis jeg hadde blitt hjemme på slike dager. Anonymkode: cf200...ff8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Om det ikke er snakk om omgangssyke hadde jeg tatt overdose paracet og overlevd dagen som best jeg kunne. Forkjølelse, hodepine og feber hadde ikke holdt meg hjemme... Hadde jeg vært "dødssyk" har barna venner jeg er såpass godt kjent med foreldrene til at jeg kunne spurt om hjelp Anonymkode: b5b33...4e8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Hadde jeg vært så dårlig at ille ibux ikke ville hjulpet, hadde jeg ringt foreldrene til kompisene til barna og spurt om de kunne få være med dem. Anonymkode: 6348f...41f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Her en diaré og omgangssyke eneste grunn til at jeg ikke holder det jeg lover eller vi har planlagt. Og skulle det skje så har vi flere tanter og besteforeldre som stiller opp. I fjor var jeg ganske "syk" (etterdønninger av alvorlig sykdom) og var ganske ødelagt men jeg fikk med meg barnetoget og var med på tivoli. Jeg satt mye men det gikk greiere enn forventet. Anonymkode: c5eb4...d6a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Biter tenna sammen og gjennomfører. Slik har jeg hatt det i alle år. Selv etter en stor operasjon der jeg brukte krykker hoppet jeg rundt. Dritkjipt! Anonymkode: 34663...80f
Mamma_til_2 Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Slike dager gjennomfører men hvertfall til ett minimum og 17.mai er det tog is pølse og brus og noen leker.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Det blir fjennomført uansett. Og nei, det er ikke noe jeg sier. Jeg er selv kronisk syk med alvorlige symptomer, og har måttet komme meg gjennom mange slike dager med barna. Jeg hadde kanskje droppet tivoliet til fordel for middag eller noe hos familiebil venner, men tog og leker på skolen hadde blitt gjennomført. Nå skal det sies at jeg er så heldig at jeg har et stort nettverk rundt meg som vet hvor alvorlig min sykdom er og hvilke konsekvenser det har når jeg strekker meg for langt, så de ville absolutt stilt opp for barna. Det ville ikke vært noe problem og fått noen andre ril å følge barna i toget, f.eks, men dette er ho noe jeg vil gjøre selv. Anonymkode: 8f10f...26e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 Var syk på halloween. Var ingenting jeg heller ville enn å ligge på sofaene, men stappet i meg Paracet, kladde meg GODT og tok runden som planlagt. Skal være dausjuk for å droppe merkedager for ungene. Anonymkode: 2d0ae...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå