Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Blir reaksjonen kraftigere hvis man omgås mange mot for én? Anonymkode: 9cc6a...134
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Mener du hvis man omgås mange hunder? Ja det er verre enn å møte bare en. Akkurat som "ekstrem" spredning av pollen gjør meg dårligere enn "beskjeden" spredning. Anonymkode: 9f2f9...bb2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Var hos noen med fem voksne hunder og åtte valper for én uke siden. Hundene var over alt. Oppi fanget osv. Det var en liten stue og ikke veldig rent så jeg. Hundene var ikke badet på en god stund. Reagerte ikke med en gang, men etter ca. to timer. Symptomene ble fort borte da vi dro. Har ikke reagert så veldig på hund ellers. Da har det jo bare vært én hund om gangen. Ble litt overrasket over at jeg reagerte. Har veldig lyst på hund. Tenker dere at det kan gå bra allikevel ettersom det da bare blir en hund? Jeg tror det da. Hi Anonymkode: 9cc6a...134
litekreativtbrukernavn Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Da ville jeg først tatt en allergitest (fastlege), for å sjekke hvilket allergen du Evt reagerer på. Det er dårlig ovenfor en hund å "sjanse" på at det skal gå bra. Og så finnes det også "allergivennlige" raser.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Var hos noen med fem voksne hunder og åtte valper for én uke siden. Hundene var over alt. Oppi fanget osv. Det var en liten stue og ikke veldig rent så jeg. Hundene var ikke badet på en god stund. Reagerte ikke med en gang, men etter ca. to timer. Symptomene ble fort borte da vi dro. Har ikke reagert så veldig på hund ellers. Da har det jo bare vært én hund om gangen. Ble litt overrasket over at jeg reagerte. Har veldig lyst på hund. Tenker dere at det kan gå bra allikevel ettersom det da bare blir en hund? Jeg tror det da. Hi Anonymkode: 9cc6a...134 Nei. Jo lengre tid du er eksponert for hunden jo mer reagerer du. Nå sluttet du fordi du fjernet deg fra hundene. Om hunden bor i ditt hjem kan du ikke det og reaksjonen kommer da i følge min erfaring til å bygge seg gradvis opp. Jeg vil tro at din beste mulighet for å ha hund er om du er en av de heldige som ikke reagerer på en av de ikke så allergifremmende hunderaser. Anonymkode: 6f023...506
the amazing spidermamma Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Du bør teste deg. Tenk så trist å finne det ut etter at du har hatt hunden i et halvt år, og så må du gi den bort fordi du ikke tåler den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå