Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg trenger å få det ut.. jeg tror jeg mister meg selv snart. Tåler ingenting før jeg griner eller flyr i taket. Har vært gift i femten år men nå tror jeg forholdet ryker altså for jeg tåler ikke mannen min lenger! :-( har prøvd å forklare han at jeg trenger ekstra tålmodighet og forståelse fordi all min energi blir brukt på babyen. Likevel så diskuterer han på småting eller blir fornærma hvis jeg sier en skeiv setning ol. Jeg holder ikke ut! Gir opp... vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Fy så tungt dette er :-( koser meg ingenting i denne babytida og hater at jeg ikke gjør det. Dette har jeg jo drømt om hele livet. Stakkars babyen min :-( Anonymkode: 5e081...ebb
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Kolikk er fælt. Det er virkelig utmattende og ødeleggende. Mannen din må hjelpe til istedenfor å kritisere eller diskutere. Det er ikke rom for diskusjon i en slik situasjon. Hvis dette fortsetter vil jeg anbefale sykemelding. Det blir bedre, hold ut. Anonymkode: 7266d...28e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Jeg var alene med baby med kolikk,å han var mye urolig om dagen også.Itellegg hadde jeg alvorlig fødseldepresjon å det ble så ille at jeg hadde seriøse planer om å gi han fra meg. Jeg taklet veldig dårlig at han skreik i flere timer i strekk,å ble veldig utolmodig mamma av å aldri få nok søvn. Har du prøvd å gå til kiropraktor med babyen? Det hjelper på mange barn med kolikk. Anonymkode: c4d12...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå