Gå til innhold

Kommer dette til å gå bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fra Bergen til Stavanger med 3 barn alene, barna er 3 mnd, 5 og 10 år, hun på 5 er til tider bilsyk 

Finnes det en bedre løsning, eller kommer det til å gå bra?  Hadde du orket?

Anonymkode: 9e5d2...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med legen om reisesyketabletter til hun på 5, og kjør på natta, eller del opp turen med en overnatting underveis, så går nok det helt fint :)

Anonymkode: 065f8...dca

Skrevet

Ta Fjordline! Genialt😊!

Skrevet

Ta båten! 👍🏻

Anonymkode: 20bf5...22d

Skrevet
29 minutter siden, Annanym skrev:

Ta Fjordline! Genialt😊!

Men må opp midt på natta? Innsjekk senest kl 6?

Skrevet

Fra Bergen til Stavanger går den vel i 13/14-tiden, syns jeg å huske. Fra Stavanger til Bergen er tidlig, så det kan nok stemme med 6.

Det erlikevel den lest behagelige måten å reise på, syns jeg. Hadde mobildekning (ikke den dyre maritime, men vanlig!!) hele veien. Det gjorde at ungene kunne gå på Pokemonjakt, se film og diverse. Vi gikk på restaurant og spiste. SÅ på tingene i tax-free, men får ikke kjøpe da det er innenlands😉.

Billig var det også å ta båt. Halve prisen av Kystbussen!

Skrevet
11 minutter siden, Annanym skrev:

Fra Bergen til Stavanger går den vel i 13/14-tiden, syns jeg å huske. Fra Stavanger til Bergen er tidlig, så det kan nok stemme med 6.

Det erlikevel den lest behagelige måten å reise på, syns jeg. Hadde mobildekning (ikke den dyre maritime, men vanlig!!) hele veien. Det gjorde at ungene kunne gå på Pokemonjakt, se film og diverse. Vi gikk på restaurant og spiste. SÅ på tingene i tax-free, men får ikke kjøpe da det er innenlands😉.

Billig var det også å ta båt. Halve prisen av Kystbussen!

Det hørtes grådig bedagelig ut 👌

Hi

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hørtes grådig bedagelig ut 👌

Hi

Det var helt topp! Kommer uten tvil å ta sjøveien fremfor både fly og bil ved en annen anledning😉!

Skrevet

Går det båt mellom Stavanger og Bergen lenger nå da? Det trodde jeg var slutt for en god stund siden. 

Kjører du bil er det jo to ferger som gir dere litt avbrekk, så det tenker jeg går helt fint. Gi femåringen reisesyketabelett (1/4 pille) og kjør fint. 

Anonymkode: 7d79f...1df

Skrevet

Beregn god tid,reisesyketbl til 5 åringen og i pad så går nok dette fint 😊 stopp for en is eller pizza underveis så har ungene noe å se frem til 😉

Anonymkode: b4d07...6fd

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går det båt mellom Stavanger og Bergen lenger nå da? Det trodde jeg var slutt for en god stund siden. 

Kjører du bil er det jo to ferger som gir dere litt avbrekk, så det tenker jeg går helt fint. Gi femåringen reisesyketabelett (1/4 pille) og kjør fint. 

Anonymkode: 7d79f...1df

Vi tok båten senest ifjor sommer så drm går

Anonymkode: c9e74...021

Skrevet

Det går fly! Kjempegrei og kort flyreise. 

Anonymkode: b83ee...a41

Skrevet

Det er jo to ferjer, så det bør gå bra.  Gje evt reisesjuketbl. til ho som vert sjuk.  Danmarksbåten er grei nedover, men går jo veldig tidleg i retur.

Skrevet

Hadde lett tatt "danskebåten"! 

Anonymkode: 9923e...80f

Skrevet

Hadde tatt Fjord Line. Det gjør broderen med sine unger når de skal fra Stv til Bergen 

Anonymkode: f5452...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...