Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 I dag er jeg akkurat 6 uker, om jeg kan stole på siste mens som er litt ustabil etter en missed abortion. Men jeg har ingen symptomer! Ikke et eneste. Uteblitt mens var det som fikk meg til å teste for over 3 uker siden. Er det flere som ikke har hatt noe symptomer og alt har likevel vært heeelt OK? Setter pris på svar! Anonymkode: eac77...eb3
VictoriaS Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har under alle mine tre svangerskap vært temmelig uten symptomer frem til ca der du er nå, så har jeg fått fler og fler symptomer etter det. Tingen er at du KAN ha svangerskapssymptomer uten at det har gått opp for deg, feks at du må tisse litt oftere, litt tørstere,av og til svak hodepine, litt søvnforstyrrelser, litt vann i kroppen osv osv Mine første tegn: 1.svangerskap: Større trang til å ta vare på de rundt meg, både mennesker og dyr. 2.svangerskap: samme som forrige, pluss urolighet om natta og litt oftere tissing. 3.svangerskap: Problemer med å sove hel natt over pga hyppige dobesøk
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 10 minutter siden, VictoriaS skrev: Jeg har under alle mine tre svangerskap vært temmelig uten symptomer frem til ca der du er nå, så har jeg fått fler og fler symptomer etter det. Tingen er at du KAN ha svangerskapssymptomer uten at det har gått opp for deg, feks at du må tisse litt oftere, litt tørstere,av og til svak hodepine, litt søvnforstyrrelser, litt vann i kroppen osv osv Mine første tegn: 1.svangerskap: Større trang til å ta vare på de rundt meg, både mennesker og dyr. 2.svangerskap: samme som forrige, pluss urolighet om natta og litt oftere tissing. 3.svangerskap: Problemer med å sove hel natt over pga hyppige dobesøk Åh takk! Dette hjalp. Jeg våkner hver natt og må tisse mye oftere, sovner 2 timer tidligere enn vanlig.. haha, gikk litt opp for meg nå. Tusen taaakk, setter pris på det Anonymkode: eac77...eb3
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Fram til uke 7 var det kun de nattlige dobesøkene som var symptomene mine, og at jeg var ekstra følsom. Kvalmen kom med et brak i uke 7 Anonymkode: 56bfd...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå