Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Etter at man har blitt ex med mannen? Caset er at vi sitter i en diskusjon nå og mannen mener det er helt OK å ha sex med venninner av meg om vi blir skilte!! WTF? Anonymkode: 45d24...a15
sug lut Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Selvfølgelig. Gitt at noen av dine venninner orker å ta i ham med tang.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Selvfølgelig. Gitt at noen av dine venninner orker å ta i ham med tang. Bruker man tang når man har sex? Tror jeg har gått glipp av noe Anonymkode: 8a1eb...b9f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Akkurat Luten Snakk om å tro man er Don Juan! Anonymkode: 45d24...a15
Mumua Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Hvorfor diskuterer man slikt? Generelt vil mange menn drite i hvilken relasjon ei dame har til eks-kona så lenge hun er villig. Gode venninner derimot holder seg selvfølgelig unna.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Vet ikke hva som foregår oppe i den lille hønsehjernen hans om dagen, men han mente seriøst å pule venninner er helt innafor. HI Anonymkode: 45d24...a15
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 I min vennegjeng har vel stort sett alle pult alle en gang. I ungdomstiden gikk jo gutta på rundgang, og mange har pult det som nå er mannen til en venninne. Så hvis man gjør det etter man er skilt også, så blir det ihvertfall ikke noe nytt. Anonymkode: 07457...ecd
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 12 minutes ago, sug lut said: Selvfølgelig. Gitt at noen av dine venninner orker å ta i ham med tang. Hva mener du? At det er greit at mannen gjør det/prøver seg, men ikke venninnene? Siden de i følge deg sannsynligvis ikke vil ta i ham med ildtang engang. Jeg tenker at om mannen gjør noe slikt er det hevn og et ønske om å fucke opp vennskap. Absolutt ikke innafor på noe nivå. Finnes plenty andre folk å pule på. Anonymkode: 49db3...616
sug lut Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du? At det er greit at mannen gjør det/prøver seg, men ikke venninnene? Siden de i følge deg sannsynligvis ikke vil ta i ham med ildtang engang. Jeg tenker at om mannen gjør noe slikt er det hevn og et ønske om å fucke opp vennskap. Absolutt ikke innafor på noe nivå. Finnes plenty andre folk å pule på. Anonymkode: 49db3...616 Selvsagt er det greit at mannen gjør det, han er du jo skilt fra, var ikke det premisset? Skilte hekker på hva de vil. Men jeg regner jo med at dine venninner er på din side i det eventuelle bruddet, og når du selv i denne hypotetisk situasjon høres bitter og hatefull ut er jo sjansen stor for at dine venninner vil være sympatibitre og sinte og lite tilbøyelige til å ville ha eksen din. Selv ville jeg i og for seg slitt mindre med å få inn ei jeg liker og kjenner som hans nye flamme enn et frittgående nepeskrell jeg ikke hadde kvalitetstesta sjøl, da.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 Eneste problemet jeg ville hatt med det er at mannen min har en tendens til å utlevere sine tidligere sexpartnere til sin nye. Mer komfortabel med å bli utlevert til en vilt fremmed enn til mine venninner. Men regner med det hadde fått dem til å skygge banen ganske kjapt egentlig. (Jeg var ung og dum da vi ble sammen og tenkte ikke over det. Mulig mannen også har blitt mer voksen i mellomtiden også da. ) Anonymkode: 8a1eb...b9f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 Det høres fortsatt ut som du lager ulike regler for mannen og venninnene her. Han skal liksom kunne pule på hvilke venninner han kan få, mens de skal være 'på sin venninnes side' og ikke ta i ham med ildtang? Anonymkode: 49db3...616
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 Han ønsker kun å såre deg ved å si det virker det som Anonymkode: 4db53...719
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #13 Skrevet 21. mai 2017 Jeg driter i hva min eks-mann gjør, og hvem han puler!! Hadde en av mine venninner ville hatt sex med ham, så helt greit for meg!! Jeg er SÅ ferdig med han, at jeg bryr meg ikke!!! Anonymkode: d4e81...2d8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #14 Skrevet 21. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke hva som foregår oppe i den lille hønsehjernen hans om dagen, men han mente seriøst å pule venninner er helt innafor. HI Anonymkode: 45d24...a15 Hvordan i all verden kom dere til å diskutere skillsmisse og hvem dere skal ha lov til å ha sex med når begge er blitt single? Er dere i ferd med å skille dere, eller har dere for vane å diskutere ting som utvilsomt er laget for å skape usikkerhet og verre følelser? Eller diskuterer dere egentlig hvor mye oppmerksomhet dere kan gi andre mens dere er gift? Jeg er forøvrig enig med sug lut. Er man singel kan man i utgangspunktet ligge med hvem man vil. Men det er vel få venninner som synes det er greit å ligge med en mann som en venninne akkurat har separert seg fra. Venninner er jo som regel noenlunde informert om årsak til skillsmisser, og da blir ofte den aktuelle mannen mindre attraktiv. Ellers synes jeg det er litt pussig å diskutere hvem man har ons med eller kortvarige seksuelle forhold til, det er ikke noe "hele verden" trenger informeres om. Enda pussigere er det å være gift og diskutere hvem man ev. vil ha sex med om/når man blir skilt. Anonymkode: 7ae14...681
MerraSomGår Skrevet 21. mai 2017 #15 Skrevet 21. mai 2017 Åh! Jeg trodde du mente deg selv. Da ville jeg rådet deg til å ikke blande sex og venninner. Men min ex kan ligge med ABSOLUTT hvem han vil. Det driter jeg en veldig lang marsj i. Mine venninner ville nok ikke ha ligget med han; alle er for stolte til å være, hva heter det, sloppy seconds...? Det høres ut som han er ute etter å såre deg, eller er veldig kåt på én av dine venninner?
3 i april Skrevet 21. mai 2017 #16 Skrevet 21. mai 2017 (endret) Da hadde hadde jeg ledd og så sagt til han " men vennen min, ingen av mine venninner har lyst til å pule deg, du er bare ikke deres type ". Har han forresten skjønt at dette går begge veier ? 😂,det spørs hvor morsomt han syns det hadde vært om du plutselig begynnte å pule en av hans gode kollegaer eller en av hans kompiser som han treffer regelmessig 😉😂 Endret 21. mai 2017 av 3 i april
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #17 Skrevet 21. mai 2017 Er ganske overrasket over svaret til mange her.. Jeg hadde reagert kraftig dersom han mente det var greit å drive å pule på mine venninner til tross for at vi er skilt. Det blir litt som at jeg forventer at foreldre helst unngår å pule foreldrene til venner av barna. Det er liksom så ødeleggende og egoistisk med tanke på de andre berørte partene og hvor mange mennesker man egentlig har tilgang til i dag. Man MÅ ikke velge å ødelegge nære relasjoner. Men man kan selvsagt ikke bestemme at ting må være slik, det er litt mer underforstått og vanlig empati det er snakk om. Men skjønner også at alt ikke er svart hvit, og at man kan forelske seg veldig i mennesker det egentlig ikke "passer" å bli forelska i, men man ødelegger ikke for andre bare for å få seg ett "ligg". Med det sagt så er det jo ingenting som kan stoppe han dersom han (og hun) vil ligge med hverandre, venninne eller ei. Men konsekvensen for venninna er jo at hun muligens (for min del helt sikkert) mister en venninne, og utgangspunktet for vennskap var nok ikke så sterkt til å begynne med. Det jeg hadde blitt mer skuffa for (kommer an på konteksten) var hvorfor dette hadde blitt et tema i utgangspunktet, har han ei spesiell venninne i kikkerten? I såfall, veldig skuffende. Skal ha liksom få "aksept" fra deg på en sikkelig teit måte? Uansett, merkelig samtale-emne Anonymkode: e4b3b...870
sug lut Skrevet 21. mai 2017 #18 Skrevet 21. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det høres fortsatt ut som du lager ulike regler for mannen og venninnene her. Han skal liksom kunne pule på hvilke venninner han kan få, mens de skal være 'på sin venninnes side' og ikke ta i ham med ildtang? Anonymkode: 49db3...616 Hvis det er meg du snakker til så ja, selvsagt er det forskjell på en eksmann - ut, vekk, bort, ikke mitt problem - og venninner, som skal være evig varige og lojale. Altså vil de gjerne følge det du gjør. Derfor - MINE venninner kunne godt fått min mann etter brudd om bruddet var greit nok, og om det var sånn at han ville hatt dem, siden jeg altså ville foretrukket at mine barn hadde et vettugt kvinnemenneske i huset og jeg selv definitivt ikke hadde villet ligge med ham mer. Det ville ikke plaget meg at han hadde sex med noen jeg kjente. Men hatefulle HI sine venninner bør antakelig være like hatefulle om vennskapet skal vare.
Gjest Antarctica Skrevet 21. mai 2017 #19 Skrevet 21. mai 2017 Er det slutt, så er det slutt. Da kan jeg ikke legge meg opp i mannens sexliv. Og venninnenes sexliv har jeg aldri lagt meg opp i noen sinne.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #20 Skrevet 21. mai 2017 Hadde det blitt slutt mellom min beste venninne hadde jeg aldri i livet vurdert å ligge med han. Grunn: vennskap er mer verdt enn et knull. Anonymkode: 4ed00...4c8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #21 Skrevet 21. mai 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Etter at man har blitt ex med mannen? Caset er at vi sitter i en diskusjon nå og mannen mener det er helt OK å ha sex med venninner av meg om vi blir skilte!! WTF? Anonymkode: 45d24...a15 Rundbrenner Anonymkode: 5d3e8...f83
the amazing spidermamma Skrevet 21. mai 2017 #22 Skrevet 21. mai 2017 Det ville bekymret meg mer at dette er et aktuelt framtidsscenario for ham mens dere er sammen, tror jeg. Hva godt kommer ut av en slik diskusjon, egentlig? Du burde sikkert nevne en eller to kompiser av ham som du kunne tenke deg å harve over hvis det skulle bli skilsmisse, sånn at det blir litt likevekt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #23 Skrevet 21. mai 2017 Jeg hadde syntes det var ordentlig skuffende å ha en slik samtale med mannen min Og når man blir skilt så er det ikke mange relasjoner som er helt over. Mange trenger tid for å komme over et brudd uansett hvemd et var som avslutta det. Da er det vanlig at man tyr til venninner. Veldig vanskelig og sårt å skulle diskutere et brudd/konflikter med sin venninner vel vitende om at mannen puler henne. Men for dem som virkelig er helt "over" mannen og at ting i livet fungerer så enkelt, så unner jeg dere det. Har bare vanskelig for å tro at det gjelder majoriteten. Når man endelig er kommet over mannen så er jeg mindre negativ til om de skulle ha innledet et forhold. Jeg ville nok likevel syntes at det var rart. Anonymkode: e4b3b...870
Tøystykke Skrevet 21. mai 2017 #24 Skrevet 21. mai 2017 Ikke ok, av venninnen din.. eksmannen kan vel drite og dra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå