Gå til innhold

Indre kjønnsleppe har hovna opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er så ømt å sitte. Har slitt med kløe rundt anus og frem mot skjede i månedsvis og prøvd mye forskjellig salver ol uten at noe hjelper. Har en liten utvendig hemoride/ utposning som kommer og går. Vet ikke om jeg har noe innvendig, men noen ganger føles det som jeg har en stor kul eller noe på innsiden som presser veldig på mellomkjøtt og mot skjedeveggen slik at skjedeveggen får ett lite fremfall. Går nå ut ifra at den hovne kjønnsleppe skyldes infeksjon pga kløe. Men hvordan få ned hevelsen? Og ennå bedre hvordan bli kvitt kløen? Er altfor flaut å dra til legen med dette. 

Anonymkode: 9170c...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper sopp. Har du prøvd canesten? Hvis ikke så kjøp deg deg kombinasjons pakken de har på apoteket med behandling både inni og utenpå. Og gi området(hufsa) masse luft! :)

Tenk også over om du har byttet vaskepulver/skyllemiddel i det siste, kan det også være en reaksjon på undertøyet ditt?

Anonymkode: a136d...03a

Skrevet

Når det har gått flere uker, og ikke blitt bedre, så kom deg til legen. Det er ikke verdt det å gå sånn. Flaut hos legen?! Tenk på alt det rare han har sett, hørt, luktet og undersøkt før deg...det er jobben hans/hennes. Ikke for å være slem, men så spesiell er du ikke ;) -Dette har hun/han glemt innen neste pasient har satt seg igjen :) 

Anonymkode: e5f84...ed4

Skrevet

Har ikke prøvd canesten akkurat nå, men prøvd det tidligere, samme med den sopp tabletten til å svelge. Ingenting av det har hatt effekt. Hemoride krem lindrer kløe der og da, men har ikke fikset problemet. 

Fastlegen min er yngre enn meg og helt ny utdannet, så tviler på han har rekt å se så mye styggedom. Og gynekologen jeg har brukt i alle år en nå fast kunde der jeg jobber, ikke at gyn kan hjelpe med kløe bak da

Hi

Skrevet

Med så skrudd forhold til helsevesenet får du bare klø, da.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke prøvd canesten akkurat nå, men prøvd det tidligere, samme med den sopp tabletten til å svelge. Ingenting av det har hatt effekt. Hemoride krem lindrer kløe der og da, men har ikke fikset problemet. 

Fastlegen min er yngre enn meg og helt ny utdannet, så tviler på han har rekt å se så mye styggedom. Og gynekologen jeg har brukt i alle år en nå fast kunde der jeg jobber, ikke at gyn kan hjelpe med kløe bak da

Hi

Din nyutdannede fastlege har nok absolutt fått sett mye styggedom, både i studietiden og turnustjenesten. Dessuten er han fortsatt profesjonell! 

Det er likegyldig om din gynekolog er kunde hos deg. Han er også profesjonell. Det er ikke feil å gå dit dersom skjønnslippene er hovne. Finn deg en annne gynekolog dersom du absolutt ikke tør å gå til din faste mer.

Når du nå har gått med dette i lengre tid og har prøvd det meste av egenbehandling, da må du rett og slett ta deg en tur til legen. Ellers har du ikke rett til å klage over plagene dine!

Anonymkode: 2cadb...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...