Gå til innhold

Sopp etter hver menstruasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er SÅ lei av å få underlivssopp etter hver menstruasjon. Spiller ingen rolle om jeg bruker tampong eller bind - det kommer uansett.....

Noen som har en mirakelkur?🤣

Anonymkode: f25f2...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menskopp! 

Anonymkode: 4a2d1...7ed

Skrevet

Ellen tamponger fra apoteket, de er dyrere men er tilsatt melkesyrebakterier. 

Slutte på hormonell prevensjon 

Anonymkode: b2df2...352

Skrevet

Og ha på bomulstruser ikke syntetiske, ikke bruk trange bukser/ strømpebukser hele dagen kle deg i noe lettere og luftigere når du kan ( om du bruker trange klær) Ikke bruk såpe hver gang du vasker deg, skift tampong, bind/ truseinnlegg ofte og gjerne skift merke for og test im du reagerer mindre på ett annet merke ( jeg kan ikke bruke libress da blir underlivet mitt hissigt!😄

Og hjelper ingenting prøv menskopp og dra til legen og hør mulig du trenger en god tabelttkur/ salve.

Skrevet

OG bruk vivag intimsåpe, spesielt når du har mensen. Det hjalp her :) 

Anonymkode: 59353...fab

Skrevet

Du får kjøpt en reseptfri pille mot sopp på apoteket. Ikke stikkpille. Den er ganske dyr, 225 kr ca, men den er kjempeeffektiv. En pille er nok. Husker ikke hva den heter.

Anonymkode: 4115b...095

Skrevet

Diflucan, heter den.😀

Anonymkode: 4115b...095

Skrevet

Hadde samme problem + lange sykluser. Fikk dekket sviing av slimhinnene i livmoren. Har ikke hatt sopp et sekund siden.....eller mensen.

Men dette avhenger jo av at du ikke skal ha flere barn da du blir 100% steril.

Anonymkode: a6b7c...77c

Skrevet

Etter en skikkelig runde( en uke tror jeg, ikke bare den ene du får reseptfritt) med diflucan og overgang til menskopp for 10 år siden har jeg ikke hatt sopp. Før det hadde jeg sim deg og holdt på å bli sprø. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...