Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det e viktig å ikke tape

Husk å vente til ekteskapet 

Sønnen min var med en kompis på et frikirkelig opplegg og kom hjem og hadde sunget denne sangen. Hjelp! Jeg kan jo ikke la ham være med til denne kirken flere ganger?! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, hvor gammel er han?

Jeg tror jeg leste et sted en gang at sånne kyskhetsløfter (de hadde ring og alt, dette var i USA, seff..) utsatte debuten gjennomsnittlig i ett år. Dvs omtrent alle hadde seg før de giftet seg :)

Bli med ham beste gang og ta diskusjonen! "Tape", faktisk!

Anonymkode: 1447b...3e8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, hvor gammel er han?

Jeg tror jeg leste et sted en gang at sånne kyskhetsløfter (de hadde ring og alt, dette var i USA, seff..) utsatte debuten gjennomsnittlig i ett år. Dvs omtrent alle hadde seg før de giftet seg :)

Bli med ham beste gang og ta diskusjonen! "Tape", faktisk!

Anonymkode: 1447b...3e8

Han er 10, og det ble nok i meste laget for ham også. Jeg tviler på at jeg trenger å bli med, for tror ikke han blir med flere ganger han heller. 

Skrevet

Hjelpes. Religiøse gærninger bør holdes på god avstand, ja.

Skrevet

Trodde til og med kirken hadde kommet litt lengre enn dette. Noe så avleggs! Det finnes tydeligvis noen gærninger i enhver krik og krok. Hva er en krik forresten?

Gjest Antarctica
Skrevet

"Vær forsiktig lille tanke, hva du tenker" var en av søndagsskolesangene før i tida...

Skrevet
9 minutter siden, Pashla skrev:

"Vær forsiktig lille tanke, hva du tenker" var en av søndagsskolesangene før i tida...

Grøss! 😣

Anonymkode: 94323...7cd

Skrevet

Kjære vene! Dette trodde jeg var avleggs. Var forresten i et bryllup der presten snakket om at det var synd å bo sammen før ekteskapet. Litt ekkelt da brudeparet hadde bodd sammen i mange år og hadde med seg 2-åringen sin..

Har de to noe med hverandre å gjøre? Taper man hvis man ikke venter til ekteskapet?? Eller referere første strofe til fotball? 

Anonymkode: 0bc88...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...