Gå til innhold

Har du valgt rett partner? Twist-testen gir deg svaret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har en pose Twist, vil dere kunne dele den uten å ville ha de samme bitene?

Her går det utmerket, jeg vil ha banan, kokos, aprikos og marsipan, mens i andre enden av sofaen spises det japp med stor innlevelse, og dem er det mange av. Så deler vi på dajm og karamellfyll. Lakris, fransk nougat og sjokoladetoffee er det ingen av oss som vil ha, så de får ligge.

Anonymkode: bff85...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har samme favorittbit, fransk nugatt, og unner den andre like mye som en selv. Så vi deler de uten en eneste sur mine, og er ikke det et tegn på rett partner så vet ikke jeg.

Skrevet

Jepp. Han spiser banan, marsipan og japp og jeg foretrekker aprikos, den med nøtt i og dajm. Resten fordeles på en gemyttlig måte og nougat og sjokoladetoffee ligger igjen i skåla til de blir spist av en eller annen godtesugen ungdom. 

Skrevet

Veldig lett ingen av oss spiser godteri.

Anonymkode: 768b3...c72

Skrevet

Haha sprøtt.  Mannen er oppe på badet, mens jeg sitter i sofaen og spiser 5 twist 😅 ble restetwist. Japp, lakris, fransk nougat, toffee og nugatti crisp 

Anonymkode: dc465...32f

Skrevet

Haha basert på denne testen har keg absolutt rett partner, han hater twist noe jeg elsker så jeg får ha hele posen selv😄

Skrevet

Jeg kan spise japp om jeg MÅÅÅÅ spise en bit, men kan fint la alle bitene ligge. Er ikke glad i sjokolade.

Anonymkode: 99a06...2cf

Skrevet

Hehe vi liker de samme bitene, men klarer fint å dele dem. ;) Omtrent halve posen blir igjen da. Men jeg har tydeligvis valgt rett søster, for hun blir over seg av begeistring hver gang jeg overrekker en pose med rester vi har samlet opp med de "ekle" bitene. :P

Anonymkode: a6eba...eaa

Skrevet

Mannen sin favoritt er banan og min sjokoladetoffee og resten deler vi😊

Anonymkode: a05cd...d16

Skrevet (endret)

Har aldri hatt twist i hus på de 12-13 årene vi har vært samme, men han raner mitt smågodt om jeg ikke er oppmerksom nok... Så vi overlever nok med et nødskrik

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Ah, dette var jammen beroligende lesning, drit i kranglinga så lenge man ikke liker samme twist så er man good to go. :D

Skrevet

Jeg liker dajm og lakris. Herren spiser den med nøtten.  Så vi spiser ikke mye twist😁😁 Pose med Knott kan bedre brukes som mål hos oss. Jeg vil bare ha de svarte,  og han tar resten.  Eller får, det er stort sett hvis vi er på langtur i bilen at vi spiser knott,  og da passer jeg på å dele ut mens han kjører 😂😂

Skrevet

Vi spiser utelukkende de samme. Samme favoritter, og samme nødbiter. Aprikos og banan ligger igjen uansett.

Anonymkode: 3c205...23d

Skrevet

Jeg spiser hele 😛 Må dele med kidsa da. Sfinx får jeg også ha ifred 😂

Skrevet

Nja ... Kjæresten liker aprikos og banan. De er fæle! Jeg synes lakris og kokos er Tipptopp, det synes ikke Kjæresten. Resten er hipp som happ.

Når vi spiser sushi derimot er vi _veldig_ samkjørte:

Jeg liker best nigiri med laks og scampi og noe hvit fisk +sashimi av laks og kamskjell + rå reke.

Han liker nigiri med kamskjell, hvit fisk og tunfisk+ sashimi av de nevnte. 

Tataki av tunfisk og ymse maki deler vi på 😊😊

Skrevet

Vi har akkurat de samme favorittene, aprikos og banan, men deler på dem :) 

Anonymkode: 25f70...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...