Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Hei, Er i tredje trimester nå og venter tvillinger. Leiet på dem har variert litt frem til nå, men på forrige kontroll lå tv1 i hodeløse delvis på skrått, mens tv2 lå i sete. Jeg er ikke sikker på hvordan de ligger akkurat nå, men kanskje på samme måten. Jeg kjenner en del liv, flere ganger om dagen. Men det er umulig for meg å si hvem av dem som beveger seg, og om begge er like aktive osv. I dag, for eksempel, har bevegelsene vært mot midten av magen eller slik at hele magen beveger seg samtidig. Sikkert litt dårlig forklart, men poenget er altså at det er umulig for meg å si hvem som er aktiv når. Jeg synes det blir vanskelig å følge med på aktiviteten på barna når det er som det er. Jeg kan jo ikke si sikkert at jeg har kjent tilstrekkelig med liv fra begge i dag. Dere andre som har gått med tvillinger, hadde dere det på samme måte, eller "burde" jeg ha klart å skille på aktiviteten. Det blir kanskje litt spesielt å ringe føden når jeg tross slt kjenner mye liv sånn samlet sett. Anonymkode: 0a847...44f
Ileus Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Klarte ikke alltid å kjenne hvem av dem som bevegde seg. Særlig ikke på slutten. Ring hvis du er engstelig.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Jeg klarte ikke å skille mine to i graviditeten, det er som du sier bare masse liv! Mine flyttet også litt rundt på seg, så kun hvis de begge lå i tverrleie, så klarte jeg å skille sånn noenlunde (sparket ut fra hver sin side av magen). Blir du bekymret, så ring føden Det er alltid lurt å ringe en gang for mye. Anonymkode: d99bb...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå