Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Passer det for en musikkglad jente på 11 år? Eller kan det bli kjedelig? Er det alt for mye folk,eller bare god stemning? Anonymkode: 2e8ec...4a3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Har hatt med barna mine dit to ganger (fikk gratisbilletter). Barna er alle musikkglade, spesielt ett av de. Miniøya var dessverre likevel helt håpløst. Masse folk, lite å gjøre. Ekstremt dårlig underholdning, dårlig organisert, og ikke minst forferdelig dyrt! Alle jeg har snakket med som har vært der sier det samme. Anonymkode: 39906...1eb
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Takk for svar. Var omtrent dette jeg var redd for ja. Anonymkode: 2e8ec...4a3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Om hun er spesielt interessert i noen av artistene som skal dit, er det et godt og barnevennlig alternativ. Men utenom musikken var det svært lite å finne på, så jeg ville nok vært bombesikker på at jenta faktisk ville dit først. Anonymkode: 0f0d2...d24
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om hun er spesielt interessert i noen av artistene som skal dit, er det et godt og barnevennlig alternativ. Men utenom musikken var det svært lite å finne på, så jeg ville nok vært bombesikker på at jenta faktisk ville dit først. Anonymkode: 0f0d2...d24 Nei, det er egentlig ingen av artistene som er noen favoritt. Anonymkode: 2e8ec...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå