Gå til innhold

Beyblade in igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med barn p å8-10 år. Har de begynt å leke med Beyblade igjen ?

Her var dette kjempepoppis da eldste begynte på skolen for 7 år siden. Så ble det helt stille. 

Nå har noen av kameratene til 9-åringen begynt med dette igjen, men jeg er usikker på om det må være Beyblade eller om det holder med "Tornado" som koster 1/3. Kozmos lekebutikk selger kun Tornado, imens BR og Toys R *Us har Beyblade. 

Skal kjøpe bursdagsgaver .

Anonymkode: df21f...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke om det er in, men gutten vår på snart 6 år ønsket seg plutselig bayblade over alt på jord, og virker som det er andre i barnehagen som også har dette

Anonymkode: 91d62...eaf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Veit ikke om det er in, men gutten vår på snart 6 år ønsket seg plutselig bayblade over alt på jord, og virker som det er andre i barnehagen som også har dette

Men det er de "ekte" de vil ha ? 

Skrevet

Våre gutter leker med beyblade igjen ja. De er fire og seks. De har funnet frem storebrors gamle og kjøpt noen nye. Er de ekte som gjelder her i huset (og nabolaget)👍🏻😊

Anonymkode: ff501...e8a

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er de "ekte" de vil ha ? 

Ja, de ekte. Følger med på serien på netflix. Ønsker seg vist pegasus, men finner den ikke i butikk

Skrevet

Ok, takk for svar. Da  ryker den lokale lekebutikken til, og vi går for Toys r US 

Skrevet

Min 5åring har fått dilla på beyblade, så her har vi bestilt på ebay for jeg har ikke funnet på lekebutikk 🙊

Anonymkode: ee6a3...0ee

Skrevet

Kom nettopp hjem fra København og det er det store der i hvert fall. Dukker vel opp i alle lekebutikker her også straks 😉

Anonymkode: cd6a0...869

Skrevet

De drar den opp nå og da, aldri vært helt ute her. 9 og 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...