Gå til innhold

5 uker og holder på å bli gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er første gang jeg er gravid, og dette er ganske nytt for meg. Nå lurer jeg på om det kan stemme at man blir utrolig MOODY når man er så tidlig i svangerskapet? Gråter lett, krangler utrolig lett over småting og klarer ikke å holde følesene inne. 

Er dette normalt?

Anonymkode: 8d631...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, velkommen til 9mnd "hormonboble". Det er sånn ut svangerskapet, men du blir flinkere til å takle det.

Selv er jeg 18 uker i mitt 2.sv.akap, og jada som styremedlem i de lettrørtes forening så er det grining av reklamefilmer, og lyst til å rive av hun i køen foran meg på butikken hodet. Men selv som gravid så mener jeg at man ikke har frikort til å være rasshøl...så lær deg noen pusteteknikker eller løp deg en tur. Selv har jeg en på 5år også, og har mer en en gang hatt lyst til å klikke og brøle, men man kan jo ikke det :) -Ikke andres feil at vi er smelt på tjukka 😂🙈

Skrevet

Å gå gravid er for humøret en krysning mellom pms og pubertet 😉

Mye hormoner i sving.. 

Anonymkode: 783c8...37d

Skrevet

Det sies at det da blir en pike :)

Og det vil ingen ende ta...

Anonymkode: 71029...0c3

Skrevet
1 time siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Kjære deg, velkommen til 9mnd "hormonboble". Det er sånn ut svangerskapet, men du blir flinkere til å takle det.

9mnd? Du glemmer tiden etter da hormonene skal  ut av kroppen, samtidig som du er underernært på søvn☺☺ da blir man mody da😉

Skrevet
4 minutter siden, Mamma_til_2 skrev:

9mnd? Du glemmer tiden etter da hormonene skal  ut av kroppen, samtidig som du er underernært på søvn☺☺ da blir man mody da😉

Og så kommer pms verre enn noen gang når menstruasjonen kommer tilbake. Å få barn er risikosport :P

Skrevet
2 timer siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Selv er jeg 18 uker i mitt 2.sv.akap, og jada som styremedlem i de lettrørtes forening så er det grining av reklamefilmer, og lyst til å rive av hun i køen foran meg på butikken hodet. Men selv som gravid så mener jeg at man ikke har frikort til å være rasshøl...så lær deg noen pusteteknikker eller løp deg en tur. Selv har jeg en på 5år også, og har mer en en gang hatt lyst til å klikke og brøle, men man kan jo ikke det :) -Ikke andres feil at vi er smelt på tjukka 😂🙈

Du mener toårs boble? Jeg var enda mer ustabil mens jeg ammet. 

Anonymkode: 65200...c28

Skrevet

Dette blir et lang svangerskap for den stakkars barnefaren. 

Stakkars!

Anonymkode: 6624f...63f

Skrevet

Jeg var faktisk mer stabil som gravid enn ellers. Stakkars min mann

Anonymkode: a86ce...e34

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg var faktisk mer stabil som gravid enn ellers. Stakkars min mann

Anonymkode: a86ce...e34

Hahaha, huttemeitu! :bolledeig::sur:

Anonymkode: 71029...0c3

Skrevet

He He Jeg holdt meg til 9mnd for ikke å skremme vettet av hun stakkaren som var førstegangs 😜 Men ja, søvnmangel gjorde lunta mi skremmende kort ovenfor alle andre , i minst to-tre år ja 😂🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...