Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Har hatt tre ks, 2 år siden siste så burde stabilisert seg? Mensen kommer med 28-29 dagers mellomrom som før. Men varer så lenge, 10-12 dager og kommer liksom litt blødning hele veien. Som regel ikke friskt blod, bare litt gammelt brunt. Men nå kom det litt friskt også 2-3 dager etter el tid. Hvorfor har det blitt slik? Er det normalt? Anonymkode: fa3c6...38b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 At du har mellomblødning har ikke med keisersnittet å gjøre, det er nok hormonelt. Hva slags prevensjon bruker du, tar du hormoner? Mensen kan bli lenger etter snitt, det kan henge hinnerester igjen i arret inne i livmoren som bruker lenger tid på å slippe taket Anonymkode: 5eea6...8fc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: At du har mellomblødning har ikke med keisersnittet å gjøre, det er nok hormonelt. Hva slags prevensjon bruker du, tar du hormoner? Mensen kan bli lenger etter snitt, det kan henge hinnerester igjen i arret inne i livmoren som bruker lenger tid på å slippe taket Anonymkode: 5eea6...8fc Ikke noe hormonelt jeg tar. Er det rester som kommer ut i små etapper da? Det kommer jo noe gugg hele tida, veldig irtiterende! Anonymkode: fa3c6...38b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 2 år siden siste ks? Da skal alt være stabilt Ta en tur til legen, syns du bør sjekke opp i det Anonymkode: 2a7b6...4a0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: 2 år siden siste ks? Da skal alt være stabilt Ta en tur til legen, syns du bør sjekke opp i det Anonymkode: 2a7b6...4a0 Det er minst 6 mnd ventetid på GU. Holder det eller burde jeg bestille privat? Anonymkode: fa3c6...38b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er minst 6 mnd ventetid på GU. Holder det eller burde jeg bestille privat? Anonymkode: fa3c6...38b Begynn med fastlegen, han kan ta noen blodprøver for å sjekke hormonnivåer. Men du bør sikkert ha en innvendig ultralyd hos gynekolog også Anonymkode: 5eea6...8fc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 Snakk med fastlegen i førsteomgang Lykke til 😊 Anonymkode: 2a7b6...4a0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 To år siden siste ks her og. Jeg har hatt en vaginal fødsel og to ks. Hos meg er alt stabilt og i orden. Ca 30 dager mellom hver mens, og den varer i 4-5 dager. Friskt, rødt blod, og ingen mellomblødninger. Ring lenger din, du. Anonymkode: dd263...18f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har ikke fått kommet meg til legen enda, men nå har mensen ikke kommet som vanlig, 3-4 dager over nå, og det pleier jeg ikke være. Helt sikkert ikke gravid. Hadde mensmurringer for 5-6 dager siden og tenkte at nå kommer den, men nei. Hva skjer? Har vært ekstremt stresset en periode nå, kan det virke inn? Anonymkode: fa3c6...38b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke fått kommet meg til legen enda, men nå har mensen ikke kommet som vanlig, 3-4 dager over nå, og det pleier jeg ikke være. Helt sikkert ikke gravid. Hadde mensmurringer for 5-6 dager siden og tenkte at nå kommer den, men nei. Hva skjer? Har vært ekstremt stresset en periode nå, kan det virke inn? Anonymkode: fa3c6...38b Hvordan kan du være helt sikker på at du ikke er gravid? Tatt en test? Jeg ble gravid da babyen var 8 måneder. Et lite, enkelt samleie to dager før forventet mens. Det ble til en liten gutt, det... Anonymkode: dd263...18f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan du være helt sikker på at du ikke er gravid? Tatt en test? Jeg ble gravid da babyen var 8 måneder. Et lite, enkelt samleie to dager før forventet mens. Det ble til en liten gutt, det... Anonymkode: dd263...18f Tja.. fordi jeg ikke har hatt sex på ganske lenge? Hadde vært fødeklar snart i tilfelle...;o) Anonymkode: fa3c6...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå