Gå til innhold

Ari Behn - finnes det større dramaqueen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens overskrift i Dagbladet er at han føler at han dør litt hver dag etter bruddet (jeg nekter å betale for å lese om han, så jeg vet ikke hvordan han visner hen). 

Han har også sagt i intervju at han kommer til å dø fattig og ensom, og at han må ha portvin hver dag kl 14, osv. 

Han vil så gjerne være en stor og misforstått kunstner, men får det ikke helt til. 

Anonymkode: 1eeed...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bra at en mann klarer å sette ord på følelsene sine. Hadde du reagert på samme måte om det var en dame? Jeg synes han er et forbilde. 

Anonymkode: 2ab68...31f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel bra at en mann klarer å sette ord på følelsene sine. Hadde du reagert på samme måte om det var en dame? Jeg synes han er et forbilde. 

Anonymkode: 2ab68...31f

Ja, det hadde jeg virkelig gjort. Jeg blir lattermild av slike dramaqueens uansett kjønn. 

Hvem er han forbilde for, egentlig? Golddiggers med svulstig selvbilde?

hi

Skrevet

Var det Martha som ville skilles? Siden han dør mener jeg.

Anonymkode: f68a9...db1

Skrevet

Jeg liker Ari jeg 😊 Han er ikke som alle andre nei, men hva så 😊

Anonymkode: 7c43e...04e

Skrevet

Jeg er skilt og føler ikke jeg dør hver dag. Kjenner sorg og har det vondt hver dag, det føles som om jeg har mistet en vesentlig del av kroppen min.

synes ikke det er dramaqueen aktig å være ærlig om det

Anonymkode: 89d5c...d54

Skrevet

Han er flink å beskrive følelsene sine.. det er vel slik han føler det da! så kan du beskrive følelsene dine slik du vil😉

Anonymkode: 1f51d...6d8

Skrevet

Tror nok det var hun som ville skilles ja.

Han er i hvert fall seg selv, det skal han ha!

Skrevet

Digger Ari! For en skrue, helt seg selv - helt nydelig :)

Skulle gjerne hatt han i vennekretsen!! 

Skrevet

Jeg synes at det er flott at han sier det, jeg. Godt at noen virkelig tør å setter ord på hvordan det kan føles, selv i de skilsmissene som utad ser harmoniske ut, og kanskje er harmoniske også. Det kan være vondt og føles som man dør litt likevel.

Skrevet

Jeg syns han er en fargeklatt! Ja til flere slike!

Anonymkode: dafb8...9ff

Skrevet

Vi har jo Morten Harket, da. Han kommer jo litt i samme klasse, bare litt mindre påfugl og litt mer rableprat. 😁

Skrevet

Morten Harket hadde jo en stor stemme. Den andre har KUN et stort ego.

Anonymkode: edd7c...813

Skrevet

Jeg skjønner ikke dere som hyller han for å være seg selv. Jeg oppfatter han som en pompøs posør som prøver for hardt å være (misforstått) kunstner. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke dere som hyller han for å være seg selv. Jeg oppfatter han som en pompøs posør som prøver for hardt å være (misforstått) kunstner. 

Enig.

Anonymkode: 0e44e...f06

Skrevet

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira, moderator 

Skrevet

Jeg digger Ari Behn! Jeg forstår han, og synes han er en flott mann. Litt pompøs er det lov å være, og usikkerheten hans som skinner igjennom av og til er bare sjarmerende. 

Jeg liker Morten Harket også, og Aune Sand, Marianne Aulie osv. også. 

Såååååå lei av den kjedelige standardnordmannen. Det er lov å skinne litt, folkens ;) Det er også lov å være ærlig og åpen om følelser. 

Anonymkode: cf47e...4c1

Skrevet

Når han har barn synes jeg han burde hatt et filter mtp. hva han sier og deler i media. Det er ikke ok at en forelder går ut og sier at han dør litt mer hver dag pga. skillsmissen. Han må gjerne føle det, han må gjerne snakke med venner om det, han bør søke hjelp for det - men han står ikke frem og sier det til hele landet når han har barn. Han burde ha såpass vett at han skåner barna sine mot sine egne større og mindre traumer!

Han kan til og med være ærlig med barna sine om at han synes det er vanskelig at familien er splittet, men han forteller dem ikke at han hver dag dør litt mer pga. skillsmissen. Og ungene hans er store nok til å lese dette.

Egoistisk og navlebeskuende av ham og ikke noe en god far bør gjøre!

Anonymkode: fdc80...70e

Skrevet

Han der er en spradebass av dimensjoner! Bodde i kollektiv med kjæresten hans på 90-tallet. Forsynte seg av alles mat, gjorde aldri opp etter seg. Han er en pompøs, tullete nobody! Så dere han på 4-stjerners middag? Hamstret DYR parmesan ost til flere år fremover! (TVN betalte). Han har ikke forandret seg det dugg! 

Anonymkode: 0ffb2...85c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han der er en spradebass av dimensjoner! Bodde i kollektiv med kjæresten hans på 90-tallet. Forsynte seg av alles mat, gjorde aldri opp etter seg. Han er en pompøs, tullete nobody! Så dere han på 4-stjerners middag? Hamstret DYR parmesan ost til flere år fremover! (TVN betalte). Han har ikke forandret seg det dugg! 

Anonymkode: 0ffb2...85c

Så han på 4 stjernes.. syntes han hadde en raus personlighet. Tror ikke TVN bærer nag for parmesanen ;)

Anonymkode: cf47e...4c1

Skrevet

Digger alle som ikke er redd for å skille seg ut. Norge består av en grå masse, hipp hurra for alle fargeklattene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...