Gå til innhold

Hagearbeid? For sent i juli...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal grave i blomsterbedene, fylle med bark i noen, men har ikke tid før ferien. Er det tidsnok å begynne da eller er dett noe som må gjøres på våren?

Jeg har virkelig ikke peiling på hagearbeid, syns det er gørrkjedelig, så kommer ikke til å lese meg opp som jeg sikkert får til svar... 😬 

Noen andre tips? 

Anonymkode: 023ba...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enklere å gjøre det nå før alt ugresset har fått slått skikkelig rot og vokst seg store som trær, samtidig som du får nye synet av flotte bed hele sommeren.

Anonymkode: d2e6e...745

Skrevet

I fellesferien har jo liksom mye av sommeren gått så det er litt sent. Du må vel ha noen timers til over i helgene?! 

Da kan du heller nyte pen hage i juli. Sett igang 👍

Anonymkode: 54cc3...b67

Skrevet

Nei, har virkelig ikke tid før ferien. Helgene er jeg opptatt med andre ting. Hus som må rengjøres, unger skal på fotballcup og jeg MÅ hvile meg ellers takker jeg ikke uka som er proppfull (er kronisk syk, noe som ikke stoppet meg fra jobb og full oppfølging av tre barn så lenge jeg får nok trening og hvile:))

Siden jeg ikke har peiling og ikke klarer å sitte på knær i flere timer i strekk kommer det til å ta lang tid. Kanskje jeg kan gjøre noe som gjør det iallfall litt penere og kanskje lettere å begynne neste høst? Har nettopp kjøpt huset og Hagen ser ikke ut som den har blitt stelt noe særlig på flere år.;)

Anonymkode: 023ba...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...