Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 I så fall bare 4 uker på vei.. men dette er symptomene jeg har hatt: svimmel (kommer brått, blir borte brått), mye luft I magen, kvalm når jeg har stressa litt og noe stikking nederst I magen. Sååååå spent! Må ta en test I morgen 😀 IKM I løpet av helga 😅 Anonymkode: 2a0dc...301
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Ikm: ikke kommet mens? ja du er sikkert gravid 😊 Anonymkode: 15b44...2ad
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Glemte å skrive det verste da😅 Jeg er så varm! Svetter I hjel og går med shorts. Og det er 13-14 grader her 😂 Umulig for dere å svare på da, jeg vet.. ikm = innkommende mens😉😊 Hl Anonymkode: 2a0dc...301
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 Enten er du gravid, eller så er du ikke gravid. Sånne symptomer kan være innbilte.... Ta en test da vel!! Anonymkode: 16865...a24
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Hvis dine symptomer kommer fordi du er gravid, så er hcg nivået såpass høyt at det vil slå ut på en test... Anonymkode: ff7fd...cf0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #8 Skrevet 20. mai 2017 Ikke HI, men jeg lurer på det samme. IKM er ikke før onsdag da, så litt tidlig enda. MEN jeg har alle de vanlige gravi.symptomene mine- økt luft i magen (raper som bare det!), stikker og murrer noe veldig i livmoren, sånn typisk "nå kommer mensen snart-murring. Nesten litt ømt og leamus i livmora som kommer og går. Hvis ikke dette betyr baby er jeg redd det må være pga svulst eller andre stygge saker, for det er virkelig vanskelig å innbille seg sånne konkrete fysiske tegn som det jeg opplever nå.. hm!! Anonymkode: f0886...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå