Gå til innhold

Han var utro, jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med noen venner igår uten å drikke alkohol, og har akkurat funnet ut jeg er gravid. Faren sa han skulle støtte meg og jeg flyttet inn hos han, så nå sa han at han hadde barna igår (har barn fra før av).. Møtte han på byen med en annen dame, klikket helt på han og han bare gikk derfra uten å si noe til meg. Er så utrolig såret, vil ikke ta abort og håper virkelig jeg klarer dette videre..

Anonymkode: 621e6...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til...

Anonymkode: c3083...e67

Skrevet

Hvis han er utro (er du sikker?), vil du virkelig knyttes til han resten av livet? Hvilket liv ønsker du deg? Hvordan klarer du å ta vare på de andre barna?

Jeg har forståelse for at man ikke ønsker abort (er det noen som egentlig ønsker det), men du må tenke gjennom dette grundig og ikke bare ta en avgjørelse når du er som mest såret og sint.

Anonymkode: 0f187...d32

Skrevet

Etter å ha fått barn med en utro drittsekk selv og etter å ha måtte samarbeide med en som såret meg på det groveste, vil jeg dessverre anbefale deg abort..

Du må ha med denne mannen å gjøre i minst 18 år fremover! Kanskje hele livet mtp fremtiden til barnet ditt.. bryllup, barnebarn, osv... ønsker du det? For min del er det beintøft.. 

Stygt å si det, men om jeg hadde visst hvor vanskelig det skulle bli så hadde jeg aldri valgt å få barn med den mannen jeg har fått barn med...

Anonymkode: f7fc0...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...