Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Den siste uka har det blitt virkelig ille, har nå fått ny type tablett hos lege og bruker nesespray og øyedråper i tillegg, det er definitivt øynene som er verst. De klør og er røde og hovne. Nå våkner jeg i tillegg med gjenklistrete øyne om morgenen, kan dette fortsatt være bare pollen? Kommer ikke mer puss når jeg har fått vasket meg og dryppet, men utrolig ubehagelig på natten og morgenen.ellers kløøør d sinnsykt mye, blir gal.. Anonymkode: 659b3...ca7
litekreativtbrukernavn Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Prøv pollenfilter på vinduet på soverommet, og dusj/vask håret (få skylt bort pollen på kroppen) før du legger deg om kvelden. Det hjalp her.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Takk for tips, skal vaske soverommet grundig og bytte sengetrekk nå, hvor får man tak i pollenfilter? Bare at vi må lufte på natta i det minste for det blir så varmt og vinduet bikker innover så kanskje det ikke går. Skal bli flinkere å dusje meg på kveld nå i den verste tiden! Kom gjerne med flere tips om noen har. Lufter ikke på dagtid og lufter ikke klær ute. Anonymkode: 659b3...ca7
litekreativtbrukernavn Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Hvis du søker på NAAF, så finner du typer og utsalgssteder (hvis ikke jeg husker feil), Evt Google. De festes med borrelås enten på utsiden av eller innsiden (som et myggnett), så uansett om vinduet slår ut eller inn så kan det brukes og du kan da lufte hele døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå