Gå til innhold

Jeg vurderer å kjøpe dette rekkehuset.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke orket å leve med sånne halvplan, men det er nå hver sin smak... Ellers var det mye jeg ville.pusset opp da. Det meste egentlig. 

Anonymkode: 120e5...93e

Skrevet

Noen spann med maling så blir det nok helt ok, men det var et merkelig utseende på disse husene ;)

Anonymkode: 4a270...b19

Skrevet

Billig billig. Jeg bor i Oslo. Trengs noen kroner for å få den til livsløpsstandard om det er en målsetning. 

Står boligtype leilighet i annonsen. Regner med at det er feil.

Anonymkode: e9cb8...003

Skrevet

Ja, det er en del som må gjøres der. Sikkert derfor det er så billig.

Skrevet

Linken virker ikke?

Anonymkode: d63bf...bc2

Skrevet

Billig var det jo ikke med den husleie prisen og størrelse. 

Trengs oppussing, men helt greit. 

Anonymkode: 48054...fc2

Skrevet

For et rekkehus er det billig her i byen. Men det blir nok ikke til at jeg kjøper. Et av få som ikke har fellesgjeld.

Skrevet

Lite kjøkken. Får ikke gjort noe med det grunnet de halve etasjene. 

Tre soverom i tre ulike (?) etasjer? Fryktelig upraktisk med barn, og generelt tungvinn planløsning i huset.

Ja, og så masse oppussing nødvendig da.   

Jeg ville ikke gått for dette huset, men du kan jo ha helt andre preferanser enn meg!

Anonymkode: dfa5a...fb0

Skrevet

Var ikke det innmari høye fellesutgifter?

Anonymkode: 7e73d...9ef

Skrevet

Nå er det engang slik at de færreste har råd til å velge bolig fra øverste prissjikte, selv om det sikkert virker sjokkerende på flere her inne. I Norge må jo alle bo i nyoppussede flotte boliger, selv om de går på trygt, er arbeidsledige eller lavtlønte.

Hi: tror du at du kan trives i dette rekkehuset, og hvis nei: har du råd til å kjøpe noe "bedre"?

Anonymkode: 77ff5...dc0

Skrevet

🤔🤔🤔🤔🤔

Anonymkode: 9c025...16c

Skrevet

Her strømmer barndomsminner på. Besteforeldrene mine bodde i en av disse rekkeleilighetene ♥ så koselig å se igjen!  Husker jeg var så fasinert av å kunne sitte oppe i stua å se ned til kjøkkenet. 😄 

Du må bare dra på visning å kjenne på følelsen om du kan trives der, det er kun du som kan avgjøre 😊 tror mine besteforeldre og deres barn trivdes godt der den tiden de bodde der. Men de hadde ikke små barn da de bodde der,  og det kan nok være litt tungvint med alle trappene om det blir mye bæring. 

Anonymkode: d8ad1...009

Skrevet

Jeg synes det var veldig fint.

Er så lei av hus som er hvite overalt og liker slik type atriumhus.

Skrevet
På ‎19‎.‎05‎.‎2017 den 21.57, Anonym bruker skrev:

Nå er det engang slik at de færreste har råd til å velge bolig fra øverste prissjikte, selv om det sikkert virker sjokkerende på flere her inne. I Norge må jo alle bo i nyoppussede flotte boliger, selv om de går på trygt, er arbeidsledige eller lavtlønte.

Hi: tror du at du kan trives i dette rekkehuset, og hvis nei: har du råd til å kjøpe noe "bedre"?

Anonymkode: 77ff5...dc0

Jeg tror jeg vil trives der. Nå bor vi på ca 60 kvm, og drømmer om større plass. Det er på andre siden av byen for der jeg bor nå. Drømmer om rekkehus egentlig. De flotte rekkehusene er enten alt for dyre eller ligger på feil plass.

Noe bedre har jeg nok råd til, men ønsker ikke å bo i meg i hjel heller. Det begynner å bli dyrt her oppe også.

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her strømmer barndomsminner på. Besteforeldrene mine bodde i en av disse rekkeleilighetene ♥ så koselig å se igjen!  Husker jeg var så fasinert av å kunne sitte oppe i stua å se ned til kjøkkenet. 😄 

Du må bare dra på visning å kjenne på følelsen om du kan trives der, det er kun du som kan avgjøre 😊 tror mine besteforeldre og deres barn trivdes godt der den tiden de bodde der. Men de hadde ikke små barn da de bodde der,  og det kan nok være litt tungvint med alle trappene om det blir mye bæring. 

Anonymkode: d8ad1...009

Så koselig å høre :) Ja, vi får se hva vi føler på visning på tirsdag, så får vi se om vi flytter eller ikke. Så koselig med barndomsminner da :)

Skrevet
7 minutter siden, sotosmor skrev:

Jeg tror jeg vil trives der. Nå bor vi på ca 60 kvm, og drømmer om større plass. Det er på andre siden av byen for der jeg bor nå. Drømmer om rekkehus egentlig. De flotte rekkehusene er enten alt for dyre eller ligger på feil plass.

Noe bedre har jeg nok råd til, men ønsker ikke å bo i meg i hjel heller. Det begynner å bli dyrt her oppe også.

Da er det jo bare å slå til :) Hva folk her mener spiller jo ingen rolle

Anonymkode: 7e73d...9ef

Skrevet

Det der kan bli helt rått. Kjør på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...