Gå til innhold

Hva er greia med mamma til michelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er krangelen med familien om? Og med hvem?

Anonymkode: bdd9c...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel Anna og faren det ble krangel mellom først. Hun fikk en veldig tøff barndom, når hun var hos han, og når hun åpnet seg til familien i stavanger om alt som hadde skjedd, nå nylig, la de deler av skylden på henne.

Er slik jeg har forstått det, isåfall. 

(Det var en del innlegg om det på bloggen før, men faren til Anna har anmeldt det, så alt er slettet) 

Anonymkode: 5e149...290

Skrevet

Det er helt utrolig hvor stort behov denne dama har for å blottlegge hele sitt liv og sin familie! Hun burde faktisk skjermes for seg selv. At ingen ber henne tenke litt over hva hun holder på med.....:-O

Anonymkode: d61f0...571

Skrevet

Hun fortalte på bloggen om vold, alkoholisme osv som hun opplevde som barn.

Familien hennes var ikke så glad for det, for å si det mildt. Faren har anmeldt henne, mange andre i familien har slått hånden av henne.

Greit at hun har hatt en røff barndom, men ingen i familien hennes satte pris på å få det spredd på nett. Hun er tross alt en godt besøkt blogg og det var ikke pent det hun hadde å fortelle.

Anonymkode: c16f8...642

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Familien hennes var ikke så glad for det, for å si det mildt. Faren har anmeldt henne, mange andre i familien har slått hånden av henne.

Greit at hun har hatt en røff barndom, men ingen i familien hennes satte pris på å få det spredd på nett. Hun er tross alt en godt besøkt blogg og det var ikke pent det hun hadde å fortelle.

Kanskje man bør tenke på at det man gjør også skal tåle offentligheten.

Anonymkode: 39d12...510

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje man bør tenke på at det man gjør også skal tåle offentligheten.

Kanskje hun juger for å gjøre seg interessant, hva vet du? Man kan ikke bare bare spre påstander, det er injurier.

Anonymkode: 7e802...49d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun juger for å gjøre seg interessant, hva vet du? Man kan ikke bare bare spre påstander, det er injurier.

Jeg driter i det. Jeg skriver "Kanskje man bør tenke på at det man gjør også skal tåle offentligheten."

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg driter i det. Jeg skriver "Kanskje man bør tenke på at det man gjør også skal tåle offentligheten."

Du skjønte ikke mitt enkle poeng, eller? 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om det er sant, er hun faktisk tøff som våger å fortelle om det, det er svært mange som har vokst opp under slike forhold og ære til dem som våger å fronte det!

Anonymkode: af6c3...dde

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om det er sant, er hun faktisk tøff som våger å fortelle om det, det er svært mange som har vokst opp under slike forhold og ære til dem som våger å fronte det!

Anonymkode: af6c3...dde

Og hvis det ikke er sant, så har hun gjort noe straffbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...