Anonym bruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Har hatt en lang pause fra dib, og ser at det er gjort noen endringer fra sist. Så nå lurer jeg på to ting; hva vil det si hvis man trykker på logg inn anonymt, og hva er disse advarselspoengene..? Godt å være tilbake, faktisk:) Anonymkode: 5b6a4...aef
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 Advarselspoeng har jeg ikke hørt om at noen har fått, er vel antakelig antall advarsler for regelbrudd fra mod/adm. Logg inn anonymt virker som før. Anonymkode: f926a...388
Admin Skrevet 19. mai 2017 #3 Skrevet 19. mai 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Har hatt en lang pause fra dib, og ser at det er gjort noen endringer fra sist. Så nå lurer jeg på to ting; hva vil det si hvis man trykker på logg inn anonymt, og hva er disse advarselspoengene..? Godt å være tilbake, faktisk:) Anonymkode: 5b6a4...aef Å logge inn anonymt betyr at andre brukere ikke ser deg i listen over innloggede brukere nederst på siden og i hver tråd. Advarselspoeng er et poengsystem i forhold til advarsler ved regelbrudd. Man ser kun sine egne advarselspoeng. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå