Gå til innhold

hCG stigning- er dette bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige tirsdag lå hCG nivået mitt på 155, og to dager senere lå hCG nivået mitt på 244. Legene reagerte på at dette var lave tall. Jeg tror jeg var 4 uker den uken. I går, 7 dagen etter siste test lå hCG nivået mitt på (endelig) 2500!!

Jeg er jo superglad av denne stigningen, men igjen så aner jeg ikke hva som er normalt. Hva hadde dere i omkring uke 5? 

Anonymkode: 32236...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten skal det doble seg annenhver dag. Du kan google så kommer det opp oversikt over hcg-nivåer :)

Anonymkode: ac9fe...f0b

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I starten skal det doble seg annenhver dag. Du kan google så kommer det opp oversikt over hcg-nivåer :)

Anonymkode: ac9fe...f0b

Men samtidig er det veldig individuelt, de oversiktene du finner er et gjennomsnitt, variasjonene kan være ganske store.

Anonymkode: 28d68...82b

Skrevet

Beklager...men det ser ikke bra ut. Med fordobling ville det sett omtrent slik ut

244

Ca 500

Ca 1000

Ca 2000

Ca 4000

Ca 8000

Ca 16000

Anonymkode: bd3de...23b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Beklager...men det ser ikke bra ut. Med fordobling ville det sett omtrent slik ut

244

Ca 500

Ca 1000

Ca 2000

Ca 4000

Ca 8000

Ca 16000

Sorry...glem dette her. Annenhver dag blir noe annet ja. Jeg regnet feil.

Ring legen din du.

Skrevet

Og fordobling vil jo ta 3 og en halv dag på 7 dager, det vil si jeg skal ligge på 2500 nå ifølge kalkulatoren. Fant en hCG kalkulator. Så det må jo være bra!

IMG_4299.PNG

Anonymkode: 32236...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...