Gå til innhold

Doppler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et stor fy fy nei... eller er det OK å bruke? 

Anonymkode: 4ee14...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifg min Jm så var det funn som viste at babyen reagerer negativt på dopler før 2. trimester. Så å bruke mer en man må (les kontroller) er noe jeg føler er unødvendig, itilfelle hun har rett. 

Jeg har selv mistet mange ganger, og har vurdert dopler (og lest mye om de) for å berolige meg selv. Men min konklusjon er at den dagen man Evt hører "dårligere lyd"(lavere puls en normalvinduet), eller verre -ingen puls, da er veien til sykehuset evt veldig veldig lang. 😞 Pluss at om man har feks kjent "lite liv" en dag, og istedenfor å dra inn til sjekk tester med egen dopler og tenker "dette var fint" men egentlig mistolker (og burde vært inne til sjekk). Da hadde vel skyldfølelsen vært ganske mye større hvis det gikk galt?!

Nei, best å overlate til de profesjonelle. 

Anonymkode: 7ad62...00a

Skrevet

Brukte det med yngste.

Mellomste min er dødfødt så etter å ha vært hos legen en til 2 ganger i uka kjøpte jeg i uke 13.

Vil egentlig ikke anbefale noen det. Hjertelyd er vanskelig å finne.  Uroen over lite spark dempes ikke. Doppler ble mer enn sånn.Dings som jeg prøvde før jeg dro inn. Inn dro jeg uansett hvor fint hjertet slo 

Anonymkode: 95b75...b18

Skrevet

Takk for svar!😊 Dropper det kjenner jeg!😊

Anonymkode: 4ee14...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...