Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Helt ærlig hva tenker dere? Jeg er tydeligvis gammeldags. Jeg forstår ikke hva som er gøy med å drite ut bruden med kleine leker som å kysse fremmede på kinnet, kle bruden ut som en penis, selge boller på senteret osv. Hva er gøy med at bruden skal synge falske toner i studio mens resten av gjengen sitter i to timer å hører på en jævla sang. Hva er gøy med  alt dette? Noe kos er det jo men ufattelig slitsomt også å drikke fra kl 10 om morgenen. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor brudene skal drites ut hele dagen, de liker det som oftest ikke selv heller.  hilsen gammel kjerring på 30år! Anonymkode: b8e1e...7c8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Du har feil venner! Her handler ikke utdrikningslag om å drite ut noen, men om å ha en hyggelig dag med jentene før man blir gift. Skape hyggelige minner sammen og kose seg, bruden skal selvfølgelig kose seg mest. Det er snakk om opplevelser, spa og velvære, god mat osv. Selvfølgelig ender det med en fest, men ingen drites ut. Anonymkode: 9ccf7...84b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Slike utdrikkingslag går jeg ikke i. Hyggelig venninnesamvær er kjekt. Spising, prating og lett drikke til maten. Anonymkode: dc632...04f
Lillesofie Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Men eksisterer virkelig sånne utdrikningslag lenger da - hvor bruden skal driftes ut mener jeg?Det er det da vel slutt pågår lengst? Jeg var i et utdrikningslag for åtte år siden og der var det litt sånn utdritings-opplegg,men allerede da syntes jeg det var merkelig at noen fortsatt mente det var sånn et utdrikningslag burde være. Og dette var i en liten bygd der sånne ting er litt mer typisk..utdrikningslagene har vært i de siste årene har handlet om å gjøre hyggelige ting som bruden liker en hel dag sammen med gode venner. Hadde jeg blitt bedt i et slikt "utdritingslag" nå hadde jeg blitt både overrasket og flau 🙈
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Ja dette eksisterer i høyeste grad. Kun to uker siden sist jeg var med på ett slikt opplegg. Lite kult når bruden får panikk pga all utdritingen. Jeg selv har ikke slike venner som ville funnet på noe slikt,  men deres forlovere står for utdritingen. Kjempe kleint.  Ser ikke poenget med at bruden skal dra folk i trusa ol. Litt moro er greit men dette er bare pinlig. Kjenner jeg er lite gira på å reise i nytt utdrikkingslag om knappe to uker.  hi Anonymkode: b8e1e...7c8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #6 Skrevet 18. mai 2017 Mitt var kjempegøy, men nå var det ikke utdriting mine venner fant på. Det var noe spøk (morsom spøk), gjetteleker, ble lurt til å tro at jeg skulle hoppe i strikk. Forloveren min holdt på å få panikk da jeg ikke bakka ut der vi sto på brua. Var kun for gøy, men det så ekte ut så da trodde jeg på dem. Minne leker og fikk kjempefine gaver. Hadde kuttet ut brudepynting hos frisøk for å heller bruke de pengene til noe annet. Venninnene mine hadde samlet sammen penger for at jeg skulle få pyntingen. Hele dagen/kvelden ble et fantastisk flott minne for livet. De lage bildebok som jeg fikk i bryllupet. Når det er på den måten så er det bare gøy. Anonymkode: 4c025...3be
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #7 Skrevet 18. mai 2017 En av beste kompisene til mannen driver og planlegger ett utdrikningslag nå. Og jeg synes allerede synd på brudgommen. Både mannen min og brudgommen hater slike ting og han vurderer faktisk å ikke bli med på det i det hele tatt. Jeg har foreslått å gjøre noe alle synes er gøy men kjerringa her ble selvsagt nedstemt. Forstår ikke hvorfor de ikke bare kan ha det gøy i stedet for å gjøre ting som gjør halvparten sv gjengen ukomfortabel Anonymkode: db475...7cc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #8 Skrevet 18. mai 2017 Jeg har vært i mange utdrikningslag, men har aldri opplevd noe slikt som du beskriver. Alle gangene har det vært hyggelige venninneaktiviteter. Målet har vært at bruden skulle kose seg og føle seg spesiell. Har vært på danskekurs, sushikurs, topptur, teater, piknik og en hel masse annet. Null utdriting, bare kos og gode minner. Anonymkode: 63eec...443
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #9 Skrevet 18. mai 2017 Jeg var i utdrikningslag i helga, vi spiste mye god mat, koste oss med vin, å var på bowling på kvelden, eneste flaue bruden måtte gjøre var å ha på tiara med slør, å ha på smekke når hun spiste. Jeg synes det er kjempekoselig med utdrikningslag, å for meg å mine venner handler det om å gi bruden en fantastisk dag ned mange gode minner å ferie at hun snart skal bli gift ☺ Anonymkode: 1bbca...3c7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #10 Skrevet 18. mai 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja dette eksisterer i høyeste grad. Kun to uker siden sist jeg var med på ett slikt opplegg. Lite kult når bruden får panikk pga all utdritingen. Jeg selv har ikke slike venner som ville funnet på noe slikt,  men deres forlovere står for utdritingen. Kjempe kleint.  Ser ikke poenget med at bruden skal dra folk i trusa ol. Litt moro er greit men dette er bare pinlig. Kjenner jeg er lite gira på å reise i nytt utdrikkingslag om knappe to uker.  hi Anonymkode: b8e1e...7c8 Trondheim? Anonymkode: d8c2d...ca1
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #11 Skrevet 18. mai 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i utdrikningslag i helga, vi spiste mye god mat, koste oss med vin, å var på bowling på kvelden, eneste flaue bruden måtte gjøre var å ha på tiara med slør, å ha på smekke når hun spiste. Jeg synes det er kjempekoselig med utdrikningslag, å for meg å mine venner handler det om å gi bruden en fantastisk dag ned mange gode minner å ferie at hun snart skal bli gift ☺ Anonymkode: 1bbca...3c7 Hva i all verden var poenget med den smekka? Anonymkode: 63eec...443
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #12 Skrevet 18. mai 2017 Herregud så kjedelige og smerteproblemer dere er!! I mitt utdrikkingslag som varte en hel helg måtte jeg gå i stygge 80 talls klær og sminke, selge bollemus og danse på bordet. Vi hadde 5 kamp ,  kjørte snøscooter og jeg måtte svare på pinlige spørsmål. Og vi festet og danset. Det var kjempegøy og de som var med snakker enda om hvor gøy det utdrikkingslaget var nå 3 år etterpå. Anonymkode: 1b21f...03c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #13 Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Herregud så kjedelige og smerteproblemer dere er!! I mitt utdrikkingslag som varte en hel helg måtte jeg gå i stygge 80 talls klær og sminke, selge bollemus og danse på bordet. Vi hadde 5 kamp ,  kjørte snøscooter og jeg måtte svare på pinlige spørsmål. Og vi festet og danset. Det var kjempegøy og de som var med snakker enda om hvor gøy det utdrikkingslaget var nå 3 år etterpå. Anonymkode: 1b21f...03c Ikke smerteproblemer, men snerpete! Anonymkode: 1b21f...03c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #14 Skrevet 18. mai 2017 Som regel har man vel ganske like venninner som seg selv, men noen ganger havner man i et utdrikningslag som er motsatt av det man selv tenker er bra: enten kleint og barnslig, eller kjedelig og snerpete (avhengig av øyet som ser). Jeg har aldri vært i et utdrikningslag hvor bruden skulle gjøre noe pinlig i offentlighet, eller hvor det var drikking før utpå ettermiddagen, men each to their own. Det viktigste er at forlover/søster/arrangør faktisk kjenner bruden godt og arrangerer det utdrikningslaget som *bruden* ønsker seg, mener jeg. Anonymkode: f89ed...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå