Gå til innhold

Ja, hva skal vi si. VP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal hun legge ned denne bloggpennen og plukke opp en ny. Skal visst ikke skrive og identifisere barna i like stor grad som tidligere. Jeg får ikke helt tak på innlegget, det er ikke pga det folk skriver om på forumene, men hun velger å ta kritikken til seg og nå hevder at hun skal gjøre noe med det. Hun snakker om at ingen har holdt kniven over strupen hennes og sagt at hun MÅ og med dette tolker jeg det som en forsvaring/forklaring rundt at det ikke er barnevernet som har bedt henne om å skjerme barna mer. Hun klarer selvsagt å gjøre seg selv og gekkoen til ofre i deler av innlegget. Et typisk VPinnlegg. Undres på om vi får noen endring eller som det er som det bruker å være - svada.

Anonymkode: 964f9...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor leser du bloggen hennes om hun provoserer deg?

For min del holdt det å lese fire linjer, stakkars jenta har jo dysleksi, dårlig kombinasjon med blogging. 

Anonymkode: 54fa2...843

Skrevet

Det er jo dette kritikerne både her og på kvinneguiden har sagt at hun skal gjøre hele tiden, så da spørs det om de fremdeles vil følge henne og lese bloggen hennes om hun faktisk gjør det da....

Jeg tipper hun vil miste så mye lesere at pengenboka blir slunken og da er hun nok fort tilbake i den gamle tralten igjen. Men hun skal ha for å prøve da, det skal hun.

Blir vel som med mammaen til michelle, når millionene der slutter strømme inn (hun er jo særdeles godt økonomisk vandt) er hun nok tilbake hun også.

Anonymkode: e19d1...f31

Skrevet

Og håper hun tar kurs i norsk rettskriving i tillegg. Det gjør jo vondt å lese sammensuriet av ordtak som er helt feil, riktig orddeling er helt fraværende osv. Men fint hun skjermer ungene mer da👍🏻

Anonymkode: bd5a7...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...