Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Hvorfor er innlegget sletta? Skrev om dattera mi som skal på fotballkamp, lurte på om det er innafor å skrive melding til svigermor om hvordan sønnen holder på? (Ikveld etter jobb). Klare ikke å ringe. Anonymkode: 543c2...bfa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Hvordan holder sønnen til svigermor på? Er det din mann, eller din svoger? Hva har det med fin datter sin fotballkamp å gjøre? Vet ikke jeg, men om jeg er irritert på min mann, så snakket jeg med han. Jeg ringer da ikke til hans mor for å sladre 😳 Anonymkode: 6534b...77f
Marriet Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Er det snakk om dem faren som slår deg og ikke gidder å organisere for å komme seg på fortball med barna? Jeg skjønner ikke hvorfor du skal sende melding til mora hans. Begynn heller å pakke tingene dine.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Da stikker du, eller kaster han ut. Kan godt ringe hans mor, slik at hun vet at han klmmer dit når han ikke får være hjemme mer. Aner ikke hvorfor innlegg ble slettet, har ikke lest det. Politiet! Anonymkode: 6534b...77f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 For oss uinnvidde - forklare litt mer? Anonymkode: 106fa...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå