Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe kveld i kveld, dattera mi i 2. Klasse skal spille fotballkamp hjemme. Mannen min spurte om jeg kunne ordne skyss til henne. Jeg sier nei, og sa at jeg syns at du skal ordne en måte å få deg og dattera på kampen på. Min mann har ikke sertifikatet, men han har søster og foreldre i nabohusa. (Stort sett har jeg ordna skyss dersom ho skal noko og jeg jobber). Men når det er kamp synes jeg han skal komme seg dit selv (vi har to andre barn på 6 og 3 år), han har enda ikke vært på en eneste fotballkamp og ho har gått i over ett år. Han slo meg først hardt i låret og deretter i armen for at jeg ikke ville gi meg denne gang. Og da gjekk jeg, han ba meg sette meg ned slik at vi kan prate. "Ja, sånn at du kan slå meg igjen sier jeg" og det var slutten på samtalen.  vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men er lei av en mann som ikke tar initiativ, kan ikke følge opp og det meirarbeidet det fører med seg at han ikke kjører 😟vi bor på landet og kollektivtilbudet her er buss tre ganger i uken dersom det bestilles eit døgn på forhånd, i tillegg til skulebuss.

Anonymkode: 09544...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fortsetter ikke samlivet med denne "mannen" håper jeg? Hvorfor tar han ikke lappen?

Skrevet

?? SLO DEG? Herregud, her er det bare en ting å gjøre, og det er å komme deg bort pluss si klart fra til hans familie om hva han driver med.

Det går søren ikke an!!

Anonymkode: 31fe5...da4

Skrevet

Han slår deg og du er lei av at han ikke følger opp ungene?

Det jeg tenker om dette er at du burde være mye mer enn lei. Du burde være på tur ut den døra as we speak, og aldri dra tilbake. For en type...

Skrevet

Tenkte ikke så mye ,annet enn at han er er lat faen. 

Inntil jeg så at han SLO deg! 

Kom deg vekk fra drittsekken, la ham seile sin egen sjø og  få deg et nytt bedre liv alene . 

Skrevet

Han slo deg? Fordi du ba ham om å være far for sitt eget barn? Hva slags mann er det som gjør sånt? Har han slått før? Ta med deg ungene og flytt!

Anonymkode: 6971f...067

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal jobbe kveld i kveld, dattera mi i 2. Klasse skal spille fotballkamp hjemme. Mannen min spurte om jeg kunne ordne skyss til henne. Jeg sier nei, og sa at jeg syns at du skal ordne en måte å få deg og dattera på kampen på. Min mann har ikke sertifikatet, men han har søster og foreldre i nabohusa. (Stort sett har jeg ordna skyss dersom ho skal noko og jeg jobber). Men når det er kamp synes jeg han skal komme seg dit selv (vi har to andre barn på 6 og 3 år), han har enda ikke vært på en eneste fotballkamp og ho har gått i over ett år. Han slo meg først hardt i låret og deretter i armen for at jeg ikke ville gi meg denne gang. Og da gjekk jeg, han ba meg sette meg ned slik at vi kan prate. "Ja, sånn at du kan slå meg igjen sier jeg" og det var slutten på samtalen.  vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men er lei av en mann som ikke tar initiativ, kan ikke følge opp og det meirarbeidet det fører med seg at han ikke kjører 😟vi bor på landet og kollektivtilbudet her er buss tre ganger i uken dersom det bestilles eit døgn på forhånd, i tillegg til skulebuss.

Anonymkode: 09544...fcb

Her er det vel ikke transport og manglende sertifikat som er problemet, men at du har barn og lever i voldelig forhold. Krisesenter neste, håper jeg virkelig!

Skrevet

Men kjære vene!!! Hiv han på rævva ut!!!!!

Anonymkode: e4830...6be

Gjest Antarctica
Skrevet
17 minutter siden, skinnfilla skrev:

Tenkte ikke så mye ,annet enn at han er er lat faen. 

Inntil jeg så at han SLO deg! 

Kom deg vekk fra drittsekken, la ham seile sin egen sjø og  få deg et nytt bedre liv alene . 

Dette. 

Han mangler jo noen helt basale ting... 

Skrevet

Jeg er lærling, skal ta fagprøve til høsten og har ikkje enormt med penger. Han har lederjobb og tjener mye mer enn meg. Han er odelsgutt, og vi har bygga hus på hans gård. Så er ingen lett situasjon. Jeg skal på kveldsvakt i kveld og lurer på å pakke med meg noen ting, men aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 😟 mi mor og mine søsken bor to ferrjeturer og ca. 3 timer unna. HI

Anonymkode: 09544...fcb

Skrevet
30 minutter siden, spentanki skrev:

Du fortsetter ikke samlivet med denne "mannen" håper jeg? Hvorfor tar han ikke lappen?

Han har prøvd, må har psykisk sperre for å kjøre bil. Har tett teori for mange år siden og prøvd seg på oppkjøring men strøk. HI

Anonymkode: 09544...fcb

Skrevet

Hva med å sykle til kamp? 

Anonymkode: 81a45...d2e

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er lærling, skal ta fagprøve til høsten og har ikkje enormt med penger. Han har lederjobb og tjener mye mer enn meg. Han er odelsgutt, og vi har bygga hus på hans gård. Så er ingen lett situasjon. Jeg skal på kveldsvakt i kveld og lurer på å pakke med meg noen ting, men aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 😟 mi mor og mine søsken bor to ferrjeturer og ca. 3 timer unna. HI

Anonymkode: 09544...fcb

Det er så enkelt som dette: IKKE vær sammen med en mann som SLÅR deg, er du helt fjern i hue???! Jeg ville heller bodd i en rønne enn å bo med en voldelig mann!

Og det virker som du ikke kobler det en gang "Han slo meg og jeg er så lei av at han ikke følger opp ungene. Hva burde jeg gjøre for å få han mer interessert?"

Snart kommer han til å slå ungene, om han ikke gjør det allerede, og da håper jeg dere får BV på nakken! 

Få deg en ryggrad og dump skitmannen!

Anonymkode: 568ad...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...