Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 2-åringen er forkjølet. Det renner fascinerende mye gult snørr fra nesa. Også lukter gullet mitt...ganske dårlig. Hvordan vet man om barn har betente mandler? Kan snørr bare lukte veldig vondt? Delikat innlegg, jeg vet : D Anonymkode: 8ee51...a42
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Hmm, kan barnet ditt ha et fremmedlegeme oppi nesa, som har blitt betent? Har barnet feber? Anonymkode: 0452f...301
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Hvis det lukter "verk", så er det ikke en forkjølelse. Betent materie inneholder bakterier, det gjør ikke virusholdig slim. Se på fargen også. Gult/gulgrønt er et dårlig tegn. Blankt er et bra tegn. Anonymkode: d3f9f...bf8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: 2-åringen er forkjølet. Det renner fascinerende mye gult snørr fra nesa. Også lukter gullet mitt...ganske dårlig. Hvordan vet man om barn har betente mandler? Kan snørr bare lukte veldig vondt? Delikat innlegg, jeg vet : D Anonymkode: 8ee51...a42 Takk for at du delte 😃 Jenta her på 4 år lukter vondt når hun er forskjøla. Har kommet og gått noen mnd nå. Vi får kanskje dra til legen 🙈 Anonymkode: ef4d7...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå