Gå til innhold

Trump - må bare le...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Trump iflg. Nrk uttalt at han er "er blitt dårligst og mest urettferdig behandlet av alle verdenshistoriens politikere."

Dakkar, lille kunnskapsløse, historieløse president i verste 5-års trassalder :P

Anonymkode: 416a0...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, han har det nok vanskelig. Kanskje han i tillegg har mistet kosebamsen sin. Da er det lett å bli fortvilet og lei. 

Anonymkode: 3f995...e51

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig treffende kronikk. Jeg snakket om dette allerede i valgkampen, at han var som et barn som var avhengig av å få ros og skryt, og som var så opptatt av det at han brukte det meste av tiden på å skryte av seg selv.

Som hun over skrev - han mistet nok kosebamsen sin et sted ;)

At en slik mann er en av verdens største ledere er skremmende.

Anonymkode: 416a0...b1a

Skrevet

Han er gæren.

Anonymkode: 5d451...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...