Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Nå har Trump iflg. Nrk uttalt at han er "er blitt dårligst og mest urettferdig behandlet av alle verdenshistoriens politikere." Dakkar, lille kunnskapsløse, historieløse president i verste 5-års trassalder Anonymkode: 416a0...b1a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Huff ja, han har det nok vanskelig. Kanskje han i tillegg har mistet kosebamsen sin. Da er det lett å bli fortvilet og lei. Anonymkode: 3f995...e51
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 https://mobile.nytimes.com/2017/05/15/opinion/trump-classified-data.html Anonymkode: de05a...6b4
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://mobile.nytimes.com/2017/05/15/opinion/trump-classified-data.html Anonymkode: de05a...6b4 Veldig treffende kronikk. Jeg snakket om dette allerede i valgkampen, at han var som et barn som var avhengig av å få ros og skryt, og som var så opptatt av det at han brukte det meste av tiden på å skryte av seg selv. Som hun over skrev - han mistet nok kosebamsen sin et sted At en slik mann er en av verdens største ledere er skremmende. Anonymkode: 416a0...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå