Gå til innhold

Hvilken dag i året liker du best? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker julaften!

Våkne, ta med dyna i sofaen, julestrømpe, tv, julepyntet hjem...God julemat og tid med familien. Den dagen er den beste i året synes jeg. Hva med dere? 

Anonymkode: 10ab4...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første dag av sommerferien !!! 😎

Skrevet

Første dag i sommerferien ja, den er bra! Eller 1.desember. Kalenderne er på plass og forventningene bare dirrer i luften! 

Anonymkode: dd904...fd2

Skrevet

1.juledag kanskje. Da er det bare avslapping i pysjen, laaaaaaang og fantastisk frokost/brunsj. Man er bare sammen og har ingen forventninger fordi man skal ikke gjøre noe som helst denne dagen. 

Julaften er selvfølgelig også bra, men jeg tror 1.juledag topper julaften :) 

Anonymkode: 87ed1...a12

Skrevet

Tror faktisk at sankthansaften er min favoritt:)

Anonymkode: 4ad3b...bae

Skrevet

siste skoledag, før sommerferien, for da gjør du ingenting, bare sitter der, med den deilige følelsen av at det snart er sommerfri

Anonymkode: 88cbc...548

Skrevet

Lillejulaften. Tror den er hakket over julaften, faktisk. Bare ro hele dagen, uformell pizzamiddag på kvelden, pynting av juletreet, fast gjeng som er samlet, se Grevinnen og hovmesteren og bare vente på at julaften kommer. 

Anonymkode: 8475d...b17

Skrevet

17. mai - da er vi masse ute, det er straks sommer. Har ingen familie, så jule er mørk og trist.

Anonymkode: 132f7...acf

Skrevet
52 minutter siden, Gullunger skrev:

Første dag av sommerferien !!! 😎

Enig😊😊

Skrevet

Andre dag etter siste skoledag. Da har jeg nesten innsett at jeg faktisk har fri en periode. 

Anonymkode: b4542...7b0

Skrevet

1. juledag. Barna står opp til gaveåpning. Lek og latter😊 Laaaaaang og deilig frokost (årets beste måltid), slækking i pysjen, og til slutt på med finstasen og middag hos svigers. 

Anonymkode: a1bf4...fc5

Skrevet

1.dag av sommerferien er jo helt fantastisk det også! Morsomt å lese ulike svar.

Tenkte på dette i dag nemlig. Jeg var glad i 17.mai før, men merket i dag at jeg synes det er mer stri en kos. Men; gjør alt jeg kan for å gi junior en finfin dag altså! :-) 

hi

Anonymkode: 10ab4...7dc

Skrevet

Julaften eller påskeaften,for begge er familiedager :strix::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...