Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Her har den vært deilig. Først gå i tog og toåringen gikk hele veien. Så masse is og pølse. Middag med familien. Nå sitter en nybadet toåring og spiser kveldsmat og øynene sklir nesten igjen. Hva har dere gjort i dag? Anonymkode: 945ea...6ee
*Miss Marple* Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Jeg er så glad i 17 mai! Glade unger, fine folk, gode tradisjoner og såre bein. Her har det vært akkurat passe med is, pølse og kaker og dagen ble avsluttet med middag sammen med storfamilien. Perfekt dag.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 Vi var å så på 11 åringen gå i tog. Etter det var det leker i skolegården. Arrangementet var slutt 13.30 så da gikk vi hjem. Spiste kake og pratet litt om dagen. Så sovnet jeg mens jeg ammet baby og nå skal vi spise middag. Helt ok dag 👍 men 11 åringen sier hun kjeder seg så skjønner at det kanskje ikke har vært så spennende. Anonymkode: b38b7...755
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Perfekt dag. Ungene kom kl 11. Da hadde vi god mat jeg hadde ordnet i stand. Så pynting og ordning. Så på skolen fra ca 1430 til 17. Så mat her. Nå avslapping på terrassen. Veldig fornøyd med dagen her. 🇳🇴 Anonymkode: c6fa3...544
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 En koselig dag😊 med frokost,tog, is og grilling! 4 åringen gikk i tog for første gang Anonymkode: 5db6a...350
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Vi har hatt en kjempefin dag i terrormekka Oslo! Midt i sentrum i barnetoget, og der hadde de kontroll! Ingen lommetyver og nesten ingen gassballonger heller. Så til den lokale skolen med leker og kaker og på grillfest hos venner. Klager bare over at det er jobb i morgen.., Anonymkode: 20286...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå