Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Håper dere får en flott 17 mai! 😀 Hipp Hipp Hurra 🇳🇴🇳🇴🇳🇴
sug lut Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 (endret) takk det samme! Nydelig på Karl Johan, men jamen godt å få satt rompa på et t-banesete etter tre timer i byen. Hurra for dagen, for unger og flagg og korps, for han bittelille duskebæreren og hun med skarptromme og hijab, for bunadhavet og flaggborgene og kongens balkong. Nå er jeg tørst og sulten og skal ha en pause i joggesko før det renner inn gjester. Endret 17. mai 2017 av sug lut
Marriet Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 Takk det samme! For en nydelig dag vi har hatt her nord nå må jeg slanke meg, for jeg har ikke fått puste siden klokka 9. Bunaden er revet av og skjorta kastet til vask. Ungen er spylt ren og kvelden er satt av til eksamenslesing 🎈
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Hipp hipp hurra! 🇳🇴 Nydelig dag med mange glade (og slitne) barn😊 Anonymkode: ab732...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå