Gå til innhold

kjæresten bedt i bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bedt av venninne av han og bruden.

Alene.. Bruden er tante til eksen hans.

Noe spes? 

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen da? Kjenner du også bruden? 

Anonymkode: 1290f...b0a

Skrevet

Kjenner henne ikke. Vært sammen over 1år. Og kan en venninnne av bruden invitere?

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet

Venninnen til bruden kan sikkert invitere ham som sin date. 

Anonymkode: 66e2c...06c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Venninnen til bruden kan sikkert invitere ham som sin date. 

Anonymkode: 66e2c...06c

Så koselig for meg..

Mener du at det er det hun har gjort?

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig for meg..

Mener du at det er det hun har gjort?

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Herlighet, snakker om å lage seg problemer - hvordan mener du vilt fremmede som ikke aner noe om deg, han eller noen av de andre skal vite det.

Enten har du tillit til kjæresten din, eller så har du det ikke. Har du det ikke, da er han enten ikke mannen for deg, eller du må gjøre noe med egen sjalusi.

Hva med å snakke med mannen?

Anonymkode: 8408a...004

Skrevet

Du...her ble samboeren min som jeg har bodd med i 7år , og på daværende tidspunkt hadde et barn med, bedt uten følge i bryllupet til en kompis og forlovede. Det parret ble sammen 3år etter at min samboer og jeg ble sammen, og jeg har møtt da både han før henne og de to sammen mange ganger. DET syntes jeg var spes... (de mente at det ble så dyrt)

At din kjæreste ("bare") blir bedt av sin venninne , uten deg, syntes jeg ikke er rart... Xer involvert eller ikke. Noen deler av landet er det sikkert ikke mulig at ikke alle har en eller annen relasjon til hverandre heller 😜

Anonymkode: 976a0...dfc

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet, snakker om å lage seg problemer - hvordan mener du vilt fremmede som ikke aner noe om deg, han eller noen av de andre skal vite det.

Enten har du tillit til kjæresten din, eller så har du det ikke. Har du det ikke, da er han enten ikke mannen for deg, eller du må gjøre noe med egen sjalusi.

Hva med å snakke med mannen?

Anonymkode: 8408a...004

Aner ikke noe om meg blir feil.

Jeg hadde ikke gått hvis motsatt, en skiller da ikke par på den måten?

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet

Altså: det du sier er at han ikke har blitt invitert av brudeparet, men av en venninne som skal i bryllupet?  

Kjenner han brudeparet godt? Er det som følge av denne venninnen han er invitert som? Da vil jeg i såfall si at det er meget spesielt! Egentlig veldig rart av han å ville dra med mindre han er veldig godt kjent med brudeparet og det er DE som har invitert,og halve kompisgjengen var der. 

Skrevet
1 time siden, anonomous skrev:

Altså: det du sier er at han ikke har blitt invitert av brudeparet, men av en venninne som skal i bryllupet?  

Kjenner han brudeparet godt? Er det som følge av denne venninnen han er invitert som? Da vil jeg i såfall si at det er meget spesielt! Egentlig veldig rart av han å ville dra med mindre han er veldig godt kjent med brudeparet og det er DE som har invitert,og halve kompisgjengen var der. 

Ikke invitert av brudeparet. Bruden hilste ikke på han engang da venninna ba han.

Ingen kompis gjeng.

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet

Det som er rart er jo at en venninne invitere enn mann som har kjæreste som sin date. 

Er din kjæreste og denne venninnen veldig gode venner? Hva sier kjæresten din?

Anonymkode: b0c6f...f5b

Skrevet

Det som er sært er at du er blitt invitert i bryllupet til exens familie...tviler på at de vil ha exmannen og nydama hans der...

Anonymkode: 04ac2...986

Skrevet

Det hører ingen sted hjemme å invitere en mann med fast kjæreste i bryllup som følge/date. De fleste som er med i bryllup som følge med en gjest av motsatt kjønn blir jo oppfattet som date (been there done that - har vært i 5 bryllup som følge til (SINGLE) kompiser da jeg selv var singel, og alle trodde at vi var kjærester eller i hvert fall datet). Har denne venninne spurt deg om det var greit at hun tar kjæresten din med som en date i bryllup?

Skrevet
1 time siden, MrsRiddick skrev:

Det hører ingen sted hjemme å invitere en mann med fast kjæreste i bryllup som følge/date. De fleste som er med i bryllup som følge med en gjest av motsatt kjønn blir jo oppfattet som date (been there done that - har vært i 5 bryllup som følge til (SINGLE) kompiser da jeg selv var singel, og alle trodde at vi var kjærester eller i hvert fall datet). Har denne venninne spurt deg om det var greit at hun tar kjæresten din med som en date i bryllup?

Ikke spurt meg.

Hun har i lang tid før lagt seg etter han.

Er jo dette jeg og reagerer på.

 

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke spurt meg.

Hun har i lang tid før lagt seg etter han.

Er jo dette jeg og reagerer på.

 

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Da hadde jeg faktisk stilt kjæresten ultimatum - meg eller henne. Man kan ikke sitte på to stoler. Nå har dere vært offisielt sammen i 1 år, og da er det ikke greit å gå i bryllup som date til en dame som er interessert i deg. Brudeparet har jo ikke bedt ham, han blir bedt med som en date/følge. For øvrig er det merkelig å gå i bryllup til folk man overhode ikke kjenner, særlig når bruden er slektning av eksen din. Merkelig konstellasjon hele greia.

Skrevet

Hva sier han selv da? Har han tenkt å gå i bryllupet?

Skrevet

Måtte lese litt for å forstå her nå..

kjæresten din er invitert som +1( som da blir en date)  i bryllup til noen han ikke kjenner? Eller var bruden tanten til hans ex? Da er vel kanskje exdama i bryllupet også da?

Jeg hadde nok forvenet at kjæresten min takket nei til alle slags "dater" med andre kvinner - uansett anledning. De fleste har  en oppfatning av man gjør alt sånt sammen når man er et par. Hørt om flere tilfeller hvor folk har takket nei til invitasjoner da de ikke fikk ha med seg samboer/kone/kjæreste.

Ville han gå?

Anonymkode: 46147...3cf

Skrevet
1 time siden, MrsRiddick skrev:

Da hadde jeg faktisk stilt kjæresten ultimatum - meg eller henne. Man kan ikke sitte på to stoler. Nå har dere vært offisielt sammen i 1 år, og da er det ikke greit å gå i bryllup som date til en dame som er interessert i deg. Brudeparet har jo ikke bedt ham, han blir bedt med som en date/følge. For øvrig er det merkelig å gå i bryllup til folk man overhode ikke kjenner, særlig når bruden er slektning av eksen din. Merkelig konstellasjon hele greia.

Bruden er tante til hans eks.

 

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet

Det jeg lurer mest på er hvorfor hun i det hele tatt inviterer han?

 

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet

Lurer på hva mannen sier selv? Jeg synes det høres litt rart ut. Jeg ville ikke selv gått i bryllup til noen jeg ikke kjenner med mindre jeg var invitert sammen med min mann/kjæreste.

Anonymkode: e8a87...fe7

Skrevet

Det du lurer på har du fått svar på. Det er mange her som har svart at dette er merkelig. Men det er jo helt umulig å vite hva hun tenkte da hun inviterte han.

Vi har også stilt oppfølgingsspørsmål her, typ; skal han gå? Hva mener kjæresten din? mm. Men du fortsetter å spørre oss hvorfor hun har gjort som hun har gjort. Det er veeeldig vanskelig å svare på.

Har du snakket med kjæresten om dette?
Gitt ultimatum, som nevnt over her?
Forsøkt å forstå av noen andre enn oss som sitter her uvitende?
Isåfall er jo i disse samtalene du vil få klarhet i dette. 

VI synes det er rart! Vi hadde reagert, og vi hadde tatt det opp med kjæresten/evt stilt ultimatum.

Hva har du gjort, og hva velger du?

Skrevet

Merkelig. Men enda mer merkelig hvis kjæresten din takker ja til invitasjonen...

Anonymkode: c4534...9fb

Skrevet

Han svarte nei.

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han svarte nei.

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Da ville jeg ikke tenkt noe mer på det. Han har valgt deg.

Anonymkode: 29304...f28

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han svarte nei.

Anonymkode: 7ba6c...2a7

Da er det jo ingen problem. Han har valgt å ikke dra, og hun er sikkert bare litt "dum". Hadde ikke giddet å ofre det flere kalorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...