Gå til innhold

Bare nyggerrig på om dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbere dere neden til? 

Anonymkode: a2ebc...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, all natural!

Anonymkode: 0586c...d32

Skrevet

Ja, siden ungdomsskolen (i 18år). Men ikke hver dag lenger, og ikke full brazillian :) 

Anonymkode: 2b471...3f4

Skrevet

Ja, både jeg og mannen.

Anonymkode: 983bb...02e

Skrevet

Ja, både mannen og jeg.

Anonymkode: e0962...bfa

Skrevet

Bruker ladyshaver, ikke glatt, men den gaffelklipperen på siden 

Glattbarbert liker jeg ikke hverken utseende eller følelsen av, min sensitive hud liker det heller ikke 

Anonymkode: e416f...508

Skrevet

Ja både mannen og jeg. Mannen er kortklipt med rundt 0.5-1 cm hår. Jeg er helt bar og vokser. 

Anonymkode: bd6f8...acc

Skrevet

Ja, jeg fjerner alt med ladyehaver annenhver dag, mannen gjør det samme med barberhøvelen. Har gjort det helt siden jeg fikk mensen, føles mer renslig.

Anonymkode: 96ee3...214

Skrevet

Nei, for det klør så grønnj****g😳

Anonymkode: a527f...f38

Skrevet
46 minutter siden, sug lut skrev:

Nei, jeg fletter det.

Med rødt, hvitt og blått bånd i dag, går jeg ut fra?

Anonymkode: 545c6...292

Skrevet
6 timer siden, sug lut skrev:

Nei, jeg fletter det.

Er ikke det svaret litt oppbrukt snart?

Anonymkode: 6a7c7...b24

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det svaret litt oppbrukt snart?

Anonymkode: 6a7c7...b24

Det er vel strengt tatt spørsmålet og 😂😂😂

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på om du tror det skrives nyggerig, ellers om det var en tastefeil.

Til spørsmålet, jeg friserer (kan man si det?) Vokser bikini/bukselinjen, klipper ( med maskin) resten kortere,  har biffgardiner, kan ikke ta bort alt.

Anonymkode: 033af...726

Skrevet

Nei. Og de færreste kvinner gjør det, selv om det er de som barberer som gidder å svare i denne tråden. 

Jeg svømmer ganske mye. Det er svært få voksne kvinner som er glattbarberte. Dukker opp en tenåring inniblant, men det er få. 

Anonymkode: 6575a...3cc

Skrevet

Nei det gidder jeg ikke.

Stusser det innimellom, men tar aldri alt. Det synes jeg faktisk ser utrolig dumt ut, føler meg som 13 år igjen.

Anonymkode: d6622...96c

Skrevet

Tar en shavings hvis det busker seg til for mye der nede, hver 14 dag føler jeg det må stusses. Lar en liten dusk stå igjen, føles ikke naturlig å være helt glatt når man er en voksen kvinne

Anonymkode: 03681...d98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...