Anonym bruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Barbere dere neden til? Anonymkode: a2ebc...dfc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 Ja, siden ungdomsskolen (i 18år). Men ikke hver dag lenger, og ikke full brazillian Anonymkode: 2b471...3f4
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Ja, både jeg og mannen. Anonymkode: 983bb...02e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 Ja, både mannen og jeg. Anonymkode: e0962...bfa
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Bruker ladyshaver, ikke glatt, men den gaffelklipperen på siden Glattbarbert liker jeg ikke hverken utseende eller følelsen av, min sensitive hud liker det heller ikke Anonymkode: e416f...508
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #7 Skrevet 17. mai 2017 Ja både mannen og jeg. Mannen er kortklipt med rundt 0.5-1 cm hår. Jeg er helt bar og vokser. Anonymkode: bd6f8...acc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #8 Skrevet 17. mai 2017 Ja, jeg fjerner alt med ladyehaver annenhver dag, mannen gjør det samme med barberhøvelen. Har gjort det helt siden jeg fikk mensen, føles mer renslig. Anonymkode: 96ee3...214
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 Nei, for det klør så grønnj****g😳 Anonymkode: a527f...f38
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 46 minutter siden, sug lut skrev: Nei, jeg fletter det. Med rødt, hvitt og blått bånd i dag, går jeg ut fra? Anonymkode: 545c6...292
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 6 timer siden, sug lut skrev: Nei, jeg fletter det. Er ikke det svaret litt oppbrukt snart? Anonymkode: 6a7c7...b24
n74 Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke det svaret litt oppbrukt snart? Anonymkode: 6a7c7...b24 Det er vel strengt tatt spørsmålet og 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #14 Skrevet 17. mai 2017 Jeg er litt nysgjerrig på om du tror det skrives nyggerig, ellers om det var en tastefeil. Til spørsmålet, jeg friserer (kan man si det?) Vokser bikini/bukselinjen, klipper ( med maskin) resten kortere, har biffgardiner, kan ikke ta bort alt. Anonymkode: 033af...726
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #15 Skrevet 17. mai 2017 Nei. Og de færreste kvinner gjør det, selv om det er de som barberer som gidder å svare i denne tråden. Jeg svømmer ganske mye. Det er svært få voksne kvinner som er glattbarberte. Dukker opp en tenåring inniblant, men det er få. Anonymkode: 6575a...3cc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #16 Skrevet 17. mai 2017 Nei det gidder jeg ikke. Stusser det innimellom, men tar aldri alt. Det synes jeg faktisk ser utrolig dumt ut, føler meg som 13 år igjen. Anonymkode: d6622...96c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #17 Skrevet 18. mai 2017 Tar en shavings hvis det busker seg til for mye der nede, hver 14 dag føler jeg det må stusses. Lar en liten dusk stå igjen, føles ikke naturlig å være helt glatt når man er en voksen kvinne Anonymkode: 03681...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå